שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » אירוע ההשקה הנוצץ של החברה הגדולה בעולם
לא רק אייפון 12
ענקית הטכנולוגיה אפל, ששברה את כל השיאים במונחי שווי שוק, תקיים אירוע לייב ללא קהל במהלכו תשיק את דגמי האייפון 12 על שלל גרסאותיו • ההדלפות ברשת חוגגות
תגיות: ,
אייפון 12 | צילום: EverythingApplePro, Twitter

ענקית הטכנולוגיה אפל הודיעה כי ב- 15 לספטמבר היא תקיים אירוע השקה למכשיריה החדשים, האפל ווטש, האייפדים והאייפונים החדשים.

האירוע מתרחש על פי לוח הזמנים הקבוע של החברה, שבדרך כלל מכריזה על מוצרי האייפון החדשים בספטמבר. ההבדל היחיד באירוע השנה, הוא שכולו ייערך אונליין ללא קהל, בגלל הקורונה.

עולם הטכנולוגיה נושא עיניים אל עבר הבמה בארה"ב, שם יעמוד מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה 'אפל' טים קוק, ויציג את החידושים העדכניים במכשירי החברה החדשים.

ע"פ דיווחים במרשתת, אפל צפויה להציג את מכשירי האייפון 12 לדגמיו. מדובר בשני מכשירים מסדרת הפרו (פרימיום), אייפון 12 ועוד מכשיר לשוק הביניים (או הזול עבור אפל). על פי הערכות של מינג-צ'י קו, אנליסט אפל ב-TF סקיוריטיז ואחד המומחים העיקריים לחברה בשוק, גדלי המסכים יהיו בהתאם: דגם הפרו מקס עם 6.7 אינץ', אייפון 12 פרו עם 6.1 אינץ', והאייפון המוזל עם מסך בן 5.4 אינץ'. כמו כן, אפל כנראה תוותר לחלוטין על מטען ואוזניות בערכת המכשיר ותסתפק בכבל טעינה.

כאמור, רוכשי האייפונים בסדרה הבאה צפויים להיפרד לשלום מהמטען הכלול באריזה, כך שבאריזה נוכל למצוא רק את מכשיר האייפון וכבל טעינה. את ראש המטען ניתן יהיה לרכוש בנפרד בתוספת של כ-50 דולרים לראש מטען מהיר בהספק של 20 וואט, מה שמעיד על שדרוג מצידה של אפל, מטעינה בהספק של 18 וואט לטעינה להספק של 20 וואט.

החידושים העיקריים שמצפים לנו באייפונים החדשים הם: מצלמה בעלת שלושה חיישנים, התקן Lidar למיפוי תלת ממד שישמש ליישומי מציאות רבודה (AR) וכנראה גם תמיכה בדור 5. לא ברור מה יהיה טווח התדרים שהאייפון יוכל לקלוט, אך מה שבטוח זה שאפל הוסיפה תמיכה ברשתות 5G – שעדיין לא זמינות בישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים