שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אישום נגד נער שהשתתף בהתפרעויות בב"ב
הצתת האוטובוס
הפרקליטות הגישה לבית המשפט לנוער בעיר כתב אישום נגד נער בן 15 בגין הצתה, שתי עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות באש, שיבוש מהלכי משפט ושתי עבירות של היזק בזדון
תגיות:
הצתת האוטובוס בבני ברק | צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין בן 15 בגין הצתה, שתי עבירות של מעשי פזיזות ורשלנות באש, שיבוש מהלכי משפט ושתי עבירות של היזק בזדון בצוותא, שביצע במהלך אירועי התפרעויות בעיר בני ברק.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד צופיה טייץ, בתקופה הרלוונטית, שרר בארץ מצב חירום עקב התפרצות נגיף הקורונה, וחל סגר הדוק במדינה. על רקע ניסיונות משטרת ישראל לאכוף הפרות הסגר בעיר בני ברק, התקיימו הפגנות רבות משתתפים בעיר, אשר כללו התפרעויות, הצתות רכוש, ועימותים אלימים בין אזרחים לשוטרים.

בתאריך 24.1.21 עבר הנאשם בין מספר מוקדי התפרעות ולקח חלק פעיל בהתפרעויות. בין היתר, הצית פח אשפה, הדליק זיקוקים לכיוון הרחוב, תלש מטף כיבוי אש של אוטובוס, שנחסם על ידי מתקהלים, וריסס בעזרתו את תוככי האוטובוס ועוד.

בנוסף, לאחר שפורסם סרטון בו מתועדים מעשי ההצתה, שלח הנאשם הקלטה קולית לחברו אשר היה עימו בעת מעשי ההצתה, ובה תיאם עימו כי יגיעו למחרת לבית האישה שהסריטה את הסרטון "לרסס לה על הבית". בין היתר, אמר "נשבור לה את הדלת, אני הולך לעשות לה כזה בלאגן ואתה בא איתי מחר".

עו"ד דן נתיב, שמייצג את הנער, מסר בתגובה כי "בית המשפט, באומץ ובאחריות, קיבל את כל טענות ההגנה במלואן, כי למרות האמור בכתב האישום, המדובר בנער צעיר, אשר בודד מתוך מאות אם לא אלפים, שלא צריך לשאת לבדו על גבו את הקונפליקט בין תושבי העיר למשטרת ישראל והורה על שחרורו של הנער לאלתר. מוטב היה לפרקליטות להימנע מניפוח עובדות לא רלוונטיות רק כדי לרצות את דעת הקהל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים