שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » איתיחאד השיקה 'דרכון דיגיטלי' לנוסעיה
בשל הקורונה
חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות השיקה אפליקציה יעודית יחד עם ארגון IATA שבה יוכלו הטסים לנהל את מערך הטיסה שלהם כולל תוצאות בדיקות הקורונה
מטוס איתיחאד אירוויז | צילום: IanC66, שאטרסטוק

איתיחאד איירוויז חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות תשיק כרטיס ייעודי בשיתוף עם ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA), כרטיס ה- IATA Travel Pass, הכרטיס יפעל באמצעות אפליקצייה שתסייע לטסים באיתיחאד לנהל את נסיעתם בקלות ובבטחה בהתאם לדרישות הממשלה לבדיקות או חיסונים של COVID-19.

הכרטיס יוצע בתחילה לנוסעי חברת Etihad Airways בטיסות נבחרות ברבעון הראשון של שנת 2021. ובמידה והפיילוט יצליח, השירות יינתן גם עבור יעדים נוספים ברשת קווי התעופה של איתיחאד.

הכרטיס הוא מהווה בעצם כ'דרכון דיגיטלי' המאפשר לקבל תוצאות בדיקת קורונה ולוודא שהם כשירים לבצע את המסע שלהם. בנוסף, הכרטיס ייתן לנוסעים שליטה על הנתונים שלהם ויקל על שיתופם עם חברות תעופה ורשויות. זה גם יקל על הנוסעים לנהל תיעוד לאורך כל המסע שלהם.

מוחמד אל בולוקי מנהל התפעול הראשי של קבוצת אתיחאד אמר: "בדיקות וחיסוני קורונה יהיו המפתח לחזרה לשגרה. מאז ה- 1 באוגוסט 2020, איתיחאד היא חברת התעופה היחידה הדורשת תוצאת בדיקת PCR שלילית לפני היציאה של הנוסעים, ושוב עם הגעתם לאבו דאבי, ומעניקה לאורחינו את הביטחון הנוסף  כאשר הם טסים איתנו. להיות אחת מחברות התעופה הראשונות שמשתפות פעולה עם IATA כחלוצים ל- IATA Travel Pass הוא צעד גדול קדימה עבור הנוסעים ועבור התעשייה ".

ניק קארין סגן נשיא בכיר בארגון IATA, לנמלי תעופה, נוסעים, מטען וביטחון אמר: “השותפות עם איתיחאד איירווייז להשקת IATA Travel Pass היא אבן דרך חשובה בדרך להפעלה מחודשת של טיסות בינלאומיות. מטרתנו היא לתת לכל הממשלות את הביטחון לפתוח גבולות מחדש למטיילים על סמך נתוני חיסון מאומתים. השלב הראשוני יתמקד בכל ארבעת האלמנטים של מודל ה- Travel Pass של IATA, ואיתיחאד היא אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם שעשו זאת ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים