שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » איתיחאד משיקה את קו אבו דאבי – ת"א
באופן רשמי
הקו בין אבו דאבי לתל אביב ב-6 באפריל 2021 • החברה דורשת מכל הנוסעים להציג בדיקת PCR שלילית לפני היציאה ובהגעה איתיחאד • איתיחאד משיקה קווים נוספים
מטוס איתיחאד אירוויז | צילום: IanC66, שאטרסטוק

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי איתיחאד איירווייז הודיעה באופן רשמי על השקת הקו בין אבו דאבי לתל אביב ב-6 באפריל 2021, בתדירות של שתי טיסות בשבוע. הטיסות יתבצעו במטוס דרימליינר 787-9.

עוד ציינה חברת התעופה מהאמירויות כי "השקת הקו תיעשה בהמשך להסכם הנורמליזציה והידוק הקשרים הדיפלומטיים בין שתי המדינות והחתימה על הסכמי אברהם".

אבו דאבי עשויה להוות כתחנה לישראלים בדרכם למזרח הרחוק או מדינות נוספות, ובשל כך הידיעה כי איתיחאד משיקה את הקו בין אבו דאבי לקזבלנקה ומציעה מחירי מבצע מיוחדים לטיסות החל ב-24 במרץ. כמו הקו לתל אביב, הקו לקזבלנקה יפעל פעמיים בשבוע במטוס דרימליינר  787-9 מעניינת את ציבור הנוסעים הישראלים.

בנוסף, הקו למוסקבה – יתחדש ב-25 במרץ, פעמיים בשבוע באיירבוס A321.

כמו כן, הקו לסיישל – יתחדש ב-26 במרץ, פעמיים בשבוע בדרימליינר 787-9 ובאיירבוס A320.

בחברת איתיחאד איירווייז מתגאים בסטנדרט גבוה של היגיינה במטוסיה וגם בשירותי הקרקע, זאת כחלק מהתמודדות עם האתגרים של תעופה בצל הקורונה כמו גם שירותי הקרקע של החברה.

כחלק מהתכנית, ישנם נציגי בריאות מיומנים במיוחד בכדי לספק מידע חיוני וטיפולי בריאות בשטח ובכל טיסה, וכמו כן כל הנוסעים הנוסעים באיתיחאד מקבלים ביטוח קורונה חינם, שהוארך לאחרונה עד 30 בספטמבר 2021.

איתיחאד דורשת מכל הנוסעים שלה להציג בדיקת PCR שלילית לפני היציאה, וגם בדיקה שלילית עם ההגעה לאבו דאבי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים