שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » אלפים בשמחת בית השואבה בישיבת אורייתא
במעמד רבנים
במשך שעות ארוכות בליל שישי, ערב שבת חול המועד סוכות, סחפה השמחה האדירה את כל משתתפיה בראשות ראש הישיבה הגאון רבי דוד שפר
הגר"ש גלאי בריקוד עם ר"י אורייתא דוד שפר | צילום: שלומי כהן

במעמד רבנים וגדולי תורה, אישי ציבור ותומכי תורה יחד עם ראשי הישיבה ותלמידיה ואלפים רבים מתושבי ירושלים והסביבה נערך המעמד המסורתי של שמחת בית השואבה בישיבת אורייתא בירושלים.

במשך שעות ארוכות בליל שישי, ערב שבת חול המועד סוכות, סחפה השמחה האדירה את כל משתתפיה בראשות ראש הישיבה הגאון רבי דוד שפר, מנהלי הישיבה, צוות הרוחני והגשמי, מאות הבחורים מבני הישיבה ומכלל הקהילות ביהדות החרדית עד שחשו כולם בחוש את מאמר חז"ל שמשם שואבין רוח הקודש.

שמחת בית השואבה של ישיבת אורייתא הפכה למוקד המרכזי בשמחת החג של תושבי ירושלים ובני הישיבות השוהים בה בימי הסוכות, גם השנה כבשנים שעברו נערכה השמחה הגדולה, בה נטלו חלק כאמור אף תומכי התורה, נגידי העם העומדים לימין עולם התורה וישיבת אורייתא ומסייעים בכל עת להגדיל תורה ולהאדירה ולתמוך בפעלים המיוחדים והייחודים של ישיבת אורייתא שיצא שמה לתהילה בכל קצווי ארץ.

בשיאו של המעמד הופיע הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א מבני ברק, שהעלה את כל המשתתפים טפח מעל הקרקע בשמחה עילאית ומיוחדת. לקיים הנאמר "חסידים ואנשי מעשה היו מרקדין באבוקות של אור" אף הובאו לפידי אש שנישאו ברמה על ידי תלמידי הישיבה כאשר הגה"צ הגר"ש שליט"א מפזז ומכרכר בעוז ומדי פעם עוצר לשאת דברי חיזוק נלהבים בגודל השעה והמקום ושמחת היום טוב גאתה עד לב השמיים.

ריקודים בישיבת אורייתא | צילום: שלומי כהן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים