שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » אל על גייסה 77 מיליון ד' בהנפקה של אופציות
הרוב מרוזנברג
הנפקה מוצלחת לחברת אל על בהשתתפות הגופים המוסדיים בישראל: כ-50 מיליון דולר מבעל השליטה איש העסקים אלי רוזנברג וכ-27 מיליון דולר מהציבור
אלי רוזנברג ברקע מטוס אל על | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ מודיעה על הנפקה מוצלחת של אופציות שערכה היום החברה בבורסה בת"א. במסגרת הנפקת האופציות נרשמו ביקושים בהיקף של 334.5 מיליון ₪ וחברת אל על גייסה סכום של כ-250 מיליון ₪. מדובר בביקושי יתר של 40% להנפקה.

במסגרת ההנפקה, בעל השליטה באל על, איש העסקים אלי רוזנברג, המחזיק ב-43% מהחברה באמצעות חברת "כנפי נשרים תעופה", רכש אופציות בהיקף של 50 מיליון דולר והגופים המוסדיים 27 מיליון דולר.
בהנפקה שערכה החברה השתתפו גופים מוסדיים וגורמים מובילים נוספים בשוק ההון הישראלי.

ההנפקה בוצעה בהצלחה בהובלת לידר שוקי הון. ההנפקה תסייע לאל על לקדם את המהלך לקבלת הלוואה בערבות המדינה, בתנאים שסוכמו בין דירקטוריון החברה והנהלתה לבין ממשלת ישראל.

מאל על נמסר כי "תוצאות ההנפקה מחזקות את מעמדה של אל על כחברת התעופה הלאומית של ישראל. כשמשבר הקורונה יסתיים ויפתחו השמיים, אל על תהיה חברה חזקה ויעילה יותר, עם בעלים שמחויב להבטיח לחברה עתיד בטוח".

יו״ר אל על דוד ברודט: "שוק ההון הישראלי הביע אמון באל על כחברת תעופה לאומית מובילה, זהו צעד חשוב בדרך לקבלת ההלוואה בערבות המדינה בדגש על הבעת האמון הגדולה של שוק ההון הישראלי בחברה, בבעלים החדשים אלי רוזנברג וביכולת של ההנהלה החדשה להוביל את אל על להמראה מחודשת".

מנכ"ל אל על אביגל שורק: "האמון של ציבור המשקיעים לצד השלמת ההנפקה הוא צעד נוסף בהבראתה של אל על. אנחנו במו"מ מתקדם לגיוס ההלוואה ועם השלמת מתווה הסיוע נחל בתהליך השבת החוב ללקוחות ולספקים לצד חזרה מדורגת לטיסות בדגש על מתווה טיסה בטוחה אותו מפתחת אל על בשילוב עם משרד התחבורה ומשרד הבריאות".

סמנכ"ל הכספים הנכנס יצחק (איציק) אליאב: "החברה מחויבת ליישום התוכנית הפיננסית ולמימוש תוכנית ההתייעלות על מנת להבטיח איתנות פיננסית לאל על".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים