שיתוף
תגובות
חדשות » אל על: מטוסי הטריפל 7 חוזרים לשירות
ספינת אוויר
לאור הביקוש הגדול בקרב הלקוחות לטיסות בקיץ ובחגים, אל על מחזירה לצי המטוסים את ממטוסי ה-777 לשירות החברה
תגיות: ,
מטוס אל על | צילום: עידו וכטל

החזרת המטוסים תאפשר להרחיב את לוח הטיסות בעונה החמה ואף לבחון יעדים נוספים. המטוס חוזר לטוס אחרי תקופת קורונה, בחודשים האחרונים השמישה החברה את המטוסים והם עברו את כל הבדיקות וההתאמות על מנת להשיבם לפעילות.

המטוסים ייכנסו לשירות החל מהיום למגוון יעדים ויתגברו במהלך חודש אוגוסט את לוח הטיסות בין היתר ליעדים בנגקוק, פוקט, אתונה ודובאי, יעדים מבוקשים בעונה זו.

סקירת מטוס הטריפל 7

מטוסי ה-777 של אל על כוללים 279 מושבים המחולקים ל- 2 מחלקות שירות: תיירים ועסקים. מחלקת העסקים גדולה ומרווחת, עם 41 מושבי עסקים. השירות שיוענק במהלך הטיסה ללקוחות מחלקת העסקים נועד לספק חווית טיסה נעימה ויחס אישי באווירה יוקרתית. כחלק מהשירות בטיסות ליעדים ארוכי טווח, יוענקו ללקוחות ערכת נוחות יוקרתית מבית לוקסיטן, ארוחות מגוונות לבחירת הלקוחות של שף אל על, שחף שבתאי, תפריט יינות מגוון ועוד. ללקוחות המחלקה שהינם ללא מכשיר אישי, יוצע אייפד לצפייה בתכנים בצירוף אוזניות. 

על מנת להנעים את חוויית הטיסה, יוצע לכלל הלקוחות ב-2 המחלקות *מגוון תכנים רחב ותוכניות מגוונות של מוזיקה, שיעורים והרצאות המותאמים גם לציבור הלקוחות שומרי המצוות*, באמצעות חיבור המכשיר האישי לסטרימר באמצעות סריקת קוד QRשמופיע במגזין האטמוספירה במטוס, או באמצעות גישה ישירה לכתובת wow.elal.co.il. זאת, בנוסף לאפשרות צפייה בתכנים  הקיימים במערכת הבידור המותקנת במטוס, אשר מתוכננים לעבור ריענון במהלך תחילת החורף הבעל"ט. 

לדברי ירום ודיש, סמנכ"ל מסחר: "חזרתם של מטוסי ה- 777 היא בשורה של ממש, והיא תאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו טיסות נוספות ליעדים מגוונים בנוחות ובטיחות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים