שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם היתה לך טיפת כבוד היית פורש"
אמסלם לגנץ
השר מהליכוד במתקפה על רה"מ החליפי: "מעניין מאוד למה כל כך חשוב ליועץ המפלגתי מר מנדלבליט שתהיה שר המשפטים". השר שוסטר הגיב: "נמשיך לשמור על מערכת המשפט"
השר דודי אמסלם במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת

לאחר ניצחון ראש הממשלה החליפי בני גנץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתמנות הראשון לשר המשפטים. כתב בכעס, השר דוד אמסלם נגד גנץ בקבוצת הווצאפ של שרי הממשלה שחבר בה בין היתר גם גנץ: "האיש שגרם באופן מעשי להפלת הממשלה והביא לבחירת פרקליט מדינה בניגוד מוחלט להסכמים הקואליציוניים, והיום הוא מיילל ורוטן מדוע לא מכבדים הסכמים קואליציוניים שאבד עליהם הכלח".

"רצוי להזכיר לכבודו שהוא קיבל 17 שרים על 19 ח"כים, שחלקם פרשו במהלך הקדנציה ופעלו במפגיע להפלת הממשלה, ושאר חברי המפלגה הצביעו בכנסת בניגוד להסכמים הקואליציוניים. אני רוצה להזכיר למר גנץ שהציבור נתן לו בבחירות הנוכחיות 8 מנדטים בלבד, והוא ואנשיו עדיין ממשיכים לזעוק את טענת 'הקוזאק הנגזל' שהסכמים צריכים לקיים".

"מר גנץ, אם היתה לך טיפת כבוד עצמי, וכנראה זה מושג שאתה לא מכיר, היית פורש, אתה ואנשיך לאופוזיציה, ולא פועל כסוס טרויאני בתוך הממשלה. להזכירך גם בימים אלה אתה התנגדת לרכישת החיסונים לאזרחי מדינת ישראל!?".

"אמש חבר אליך היועץ המפלגתי מר מנדלבליט, שמעניין מאוד למה כל כך חשוב לו שתהיה שר המשפטים, בתמיכת כל להקת המעודדות של השמאל ובראשם אברמוביץ, דרוקר ודנה וייס. אני מתנגד בתוקף לסידור העבודה הזה שבו בג"ץ והיועץ המשפטי, יחד עם התקשורת המגויסת – קובעים את הפרסונה הנוחה והמתאימה להם לשר המשפטים במדינת ישראל, וכל זאת בשם 'הדמוקרטיה'. זה יום שחור לדמוקרטיה בישראל – ולכן אני מתנגד להצעה הזו ומתנער ממנה מכל וכל".

השר אלון שוסטר מכחול לבן הגיב לאמסלם: "דודי? גם אם זה לא נוח לך – אנחנו נמשיך לשמור על מערכת המשפט ושלטון החוק מבפנים".

כזכור הממשלה אישרה היום (רביעי) במשאל טלפוני את מינויו של יו"ר כחול לבן בני גנץ לתפקיד שר המשפטים. מינויו של גנץ אושר משאל טלפוני בין השרים. בג"ץ החליט לבטל את הדיון בעתירות למינוי שרים קבועים למשרדי הממשלה שמאוישים על ידי ממלאי מקום. השופטים דרשו תשובה בנושא עד שני, יום לאחר המועד שקבע נתניהו.

השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס, שרק אתמול היה המועמד של נתניהו לתפקיד שר המשפטים, החליט שלא להשתתף בהצבעה כסוג של מחאה על המינוי. בהצבעה הטלפונית תמכו 18 שרים במינוי גנץ, ואיש לא התנגד. לפחות תשעה שרים מגוש הימין לא השתתפו בהצבעה, אולם חלק משרי הליכוד כן הצביעו בעד.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. יכול להיות שלמר דוד אמסלם יש 800 בפסיכומטרי? עומק המחשבה שלו, הדיבור הרהוט, השפה הגבוהה, הנימוס והמקוריות. מרוממי נפש.
    טוב שיש אמסלם אמסלם זה מצויין, כולנו אמסלמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים