שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "אם חיזבאללה יפעל הוא יישא בתוצאות כבדות"
גנץ מאיים
שר הביטחון סייר בפיקוד צפון ושלח מסר: "מדינת ישראל תמשיך לפעול ביחד עם שותפותיה בעולם בכלל וארה"ב בפרט, על מנת לא לאפשר לאיראן להגיע לסף גרעין"
שר הביטחון בני גנץ בסיור | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
שר הביטחון בני גנץ בסיור בפיקוד הצפון |
צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (שלישי) סיור בפיקוד הצפון יחד עם ראש אג"ת אלוף תומר בר, מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם ומפקד אוגדה 91 תא"ל שלומי בינדר.

במסגרת הסיור, גנץ ביקר בתרגיל של פלס"ר נח"ל המדמה לחימה בשטח לבנון, קיים הערכת מצב וסייר במנהרת "פרח בשממה" בחטיבה 300, שנחפרה על ידי חיזבאללה ונוטרלה במבצע "מגן צפוני".

שר הביטחון בני גנץ בסיור | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון התייחס בסיום הסיור לארגון הטרור חיזבאללה: "אני מסיים סיור בפיקוד הצפון, בגזרה הלבנונית. צה"ל ערוך לאורך כל גבול הצפון ובוודאי ערוך בגזרה הלבנונית בצורה מיטבית. אנחנו ערים לניסיונות של חיזבאללה לאתגר אותנו גם בדרכים חדשות – נתמודד עם כל איום. אם חיזבאללה יאתגר את צה"ל ומדינת ישראל – הוא יישא בתוצאות מאוד מאוד כבדות ואני מקווה שהוא לא יעשה את זה".

"מאחוריו ניצבת איראן, שממשיכה הן בפעילות האזורית כמו בתמיכת חיזבאללה ובגופי טרור אחרים, והן במאמץ שלהם להגיע לסף גרעיני צבאי- דבר שאסור לאפשר אותו. מדינת ישראל תמשיך לפעול ביחד עם שותפותיה בעולם בכלל וארה"ב בפרט, על מנת לא לאפשר לאיראן להגיע לסף גרעין".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים