שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "אם צבע הרמזור ישתפר – החינוך ייפתח"
בפעילות גפני
שר הבריאות החליט שאם צבע הרמזור השתנה לטובה יומיים ברציפות, בהחלטת מנכ"ל משרד הבריאות וראש הרשות העירונית להורות על פתיחת מערכת החינוך מיידית
כיתה | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

בעקבות פעילותו של יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מול ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין, עדכן שר הבריאות הערב (שני) את ח"כ גפני כי התקבלה ההחלטה ובאם צבע הרמזור השתנה לטובה יומיים ברציפות, בהחלטת מנכ"ל משרד הבריאות וראש הרשות העירונית להורות על פתיחת מערכת החינוך מיידית – כך נמסר מלשכת גפני.

גפני מסר: "אני קורא לממשלה ולראשי הערים לקבל את ההחלטה המושכלת ולפתוח את הלימודים לאלתר בשכונות בהם צבע הרמזור השתפר כדי שהתלמידים יוכלו לחזור ללימודים כבר מחר בבוקר".

גפני פנה אתמול במכתב דחוף אל ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין ותקף: "בימים בהם נפתחים המסעדות והאולמות, וניתנות הקלות נוספות במשק ללא הגבלה בערים ובשכונות וללא הבחנה בצבעי הרמזור, ההגבלות המתחדשות שוב ושוב על מערכת החינוך, גובות מחיר גבוה ביותר מההורים על כל המשתמע מכך".

גפני כתב עוד אתמול כי "לא יתכן שמערכת החינוך החשובה ביותר לעתיד הילדים תישאר מקופחת מאחור עם הגבלות חוזרות ונשנות. החשש לבריאותם גבוהה יותר מחוץ למערכת החינוך. אבקש לתקן את החלטת הממשלה לאלתר, באופן שמוסדות החינוך יוכלו לשוב ולפעול".

גם שר הפנים, אריה דרעי, שלח במוצאי שבת מכתב לרה״מ בנימין נתניהו, לשר הבריאות יולי אדלשטיין ולשר החינוך יואב גלנט, בו מחה על האופן בו בוצעה ההחלטה על סגירת מוסדות הלימוד בישובים כתומים ואדומים דקות לפני כניסת שבת וללא דיון בקבינט הקורונה.

השר דרעי כתב בין השאר במכתב: "לא ייתכן שבערב בו מכריזים על פתיחת המסחר, המלונות, המסעדות, האולמות ועוד, בכל הארץ וללא הגבלת צבע רמזור, בתחום החינוך, ציפור נפשנו שנוגעת לנפש הרכה של ילדינו, עדיין נצמדים לצבעי הרמזור". לדבריו, "אני דורש לכנס מיידית את הממשלה ולהודיע על ביטול תכנית הרמזור במערכת החינוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים