שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » אמריקן איירליינס מחדשת טיסות לישראל
החברה הגדולה בעולם
החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובוס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים, הודיעה כי על פי לוח הזמנים הטיסה הראשונה תצא ב 8 למאי
אמריקן איירליינס | צילום: Markus Mainka, שאטרסטוק

ענקית התעופה אמריקן איירליינס, (חברת התעופה הגדולה בעולם), הודיעה כי היא חוזרת לטוס לישראל ומשיקה טיסה יומית מתל אביב TLV לניו יורק ( JFK ) . על פי לוח הזמנים הטיסה הראשונה תצא ב 8 למאי ותוצע במטוסי בואינג 777-200 .

אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובוס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים.

לרשות הנוסעים שלוש מחלקות לבחירה: מחלקת תיירים, פרמיום אקונומי ומחלקת העסקים. בכל המחלקות יהנו הנוסעים מאינטרנט ומערכות בידור ובהתאמה לקהל הישראלי, בנוסף תיתכן אפשרות להזמנה מראש של ארוחה כשרה ואפילו יין כשר, הודעות הכריזה יוקראו גם בעברית, תוכניות בידור ושמע עם כתוביות בעברית ועוד.

כחל ממדיניותה לשמירת בריאות הנוסעים, אמריקן אייריילינס מציגה את שימוש באפליקציית  VeriFly שהינה כמעין דרכון בריאות דיגיטלי, המאפשר לנוסעים להתעדכן בדרישות הכניסה ליעד שלהם ולהציג אישורי חיסון ובדיקת קורונה. מדובר בפלטפורמה קלה לתפעול המאפשרת הצגת מסמכים דיגטליים.

יאן פולמן – לביא, מנהל מכירות ארצי אמריקן איירליינס בישראל מציין כי השקת הקו היומי החדש תל אביב – ניו יורק, הינו הצעד הראשון ממהלך נרחב של פתיחת יעדים נוספים לטיסה ישירה מתל אביב. חווית הטיסה שמציעה החברה לנוסעים הישראלים, הותאמה להעדפות וצרכי הקהל הישראלי והיא מוצעת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקשור לחוויות השירות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים