שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אנחנו עם ביבי עד הסוף, גם לאופוזיציה"
ליצמן מצהיר
נתניהו לבכיר החרדי: "נסיעת לפיד לארה״ב מלמדת שבין בנט ללפיד הכל כבר סגור. לפיד לא היה נוסע, אם לא היה יודע שהוא מתואם עם בנט"
תגיות:
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן חושף בראיון ל'משפחה' פרטים מהפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתיהו: "לא קיבלנו שום בקשה מביבי לטפל באופן אישי בסמוטריץ׳. ראיתי את הפרסום הזה, פשוט לא היה ולא נברא. מישהו בלשכה שלו רצה כנראה לעשות רושם שעושים משהו והמציא את הסיפור".

ליצמן שב והצהיר על המחויבות שלו לראש הממשלה והליכוד: "גם לא אמרנו לנתניהו שאחרי 28 ימים לא נלך איתו לאופוזיציה, אנחנו עם ביבי עד הסוף, גם לאופוזיציה. אני אגב טוען שיהיו בחירות חמישית".

אבי בלום דיווח כי נתניהו אמר השבוע לאחד מהבכירים החרדים כי "לפיד ובנט מתואמים ביניהם על מלא". הבכיר החרדי סיפר כי "ראיתי את נתניהו במצבים קשים, ככה – עוד לא ראיתי את האיש".

נתניהו אמר לבכיר החרדי: "נסיעת לפיד לארה״ב, שתוארה על ידי חלק מהפרשנים כבריחה מהמציאות, מלמדת שבין בנט ללפיד הכל כבר סגור. לפיד לא היה נוסע, אם לא היה יודע שהוא מתואם עם בנט".

ח״כ בכיר ב׳ימינה׳ שמעורב במגעים אמר כי "בנט כרגע ייצמד לנתניהו עד הסוף. אם נתניהו ייכשל, בחירות לא יהיו אופציה. ברור לנו שאם יהיו בחירות נוספות, ביבי ישתה לנו את המנדטים בקשית עבה יותר מבחירות 2019. הוא יסביר לכולם שחברנו לממשלת השמאל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים