שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אסטרהזנקה צפויה להמשיך את הניסוי לחיסון
לאחר שנעצר
אסטרהזנקה תמשיך את הניסוי בדרך לחיסון נגד נגיף הקורונה, לאחר שנעצר מחשש כי החיסון אינו בטיחותי לאחר תופעות שהתגלו במהלך הניסוי • יעד הסיום נדחה לשנת 2021
בנייני אסטרהזנקה בשוודיה | צילום: Alexanderstock23, שאטרסטוק

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי הניסוי בחיסון לקורונה של חברת אסטרהזנקה בארה"ב, צפוי לשוב ולהתחדש בשבוע הבא. זאת, כחודש לאחר שהופסק בעקבות הופעת שיתוק לא מוסבר אצל אחד מהנסיינים.

באנגליה הניסוי כבר חודש, לאחר שוועדת הבדיקה הבריטית טענה כי אי אפשר לדעת אם השיתוק נגרם או לא נגרם על ידי החיסון. בשל המקרה, כעת טופס ההסכמה מדעת למתנדבי הניסוי כולל סעיף המתאר את האירוע.

בגלל היקפו הנרחב של הניסוי בארה"ב (30,000 איש) טוענים גורמים במערכת הבריאות האמריקאית כי לבטח ייתכן שאחד מהנסיינים יפתח איזה שהם תופעות מסוימות תוך כדי הניסוי ולא בהכרח שהם שייכות לניסוי המדובר.

על פי הערכות, מועד סיום הניסוי צפוי להידחות לפחות לשנת 2021, בשונה מההערכות הקודמות שקבעו כי בסוף השנה הנוכחית תוכל אסטרהזנקה להכריז על חיסון. זאת, מאחר שקצב גיוס המתנדבים לניסוי ירד משמעותית בשל החשש מתופעות הלוואי, אך יצוין כי אם הניסוי באנגליה יוגדר כמוצלח צפוי לשוב קצב הגיוס המתנדבים כפי שהיה בעבר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים