שיתוף
תגובות
לאישה » אפשר למנוע שברון לב עם מעט שמירת לשון
שיח ציבורי
בחג הפסח התרחשה טרגדיה שגבתה את חייו של ר' חיים הר כסף ז"ל • אשתו קראה על מותו בקבוצת ווצאפ ובהמשך על מצבה הנורא של בתה • היא מתחננת: בואו נעצור את הזוועה
תגיות:
זירת התאונה בכביש 6 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בחג הפסח אירעה טרגדיה שנגעה ללבבות רבים. איש יקר שעשה רבות למען הציבור, ר' חיים הר כסף ז"ל, נהרג בתאונת דרכים. בתו נעמה, נפצעה קשה. אני אחת מאלו שהסיפור נגע בה ממש אישית, משום שאני בקשרי חברות קרובים עם משפחת הר כסף. רויטל, אם המשפחה, חברה טובה בלב. כך שאת פרטי המקרה שמעתי ממקור ראשון בהלוויה. אני בוחרת להביא את דבריה של רויטל כדי לעורר לבבות בנושא כה טרגי: יד קלה על המקלדת.

וכך היא כתבה בחול המועד:

"אני שוכבת במיטה במלונית ליד הבית חולים. השעון מעורר שלי מכוון ל6 כדי לפגוש את הרופא שינתח בעז״ה בעוד כמה שעות את הבת שלי, ניתוח ארוך ומורכב. אבל לא מצליחה לעצום עין. למה? בגלל אלה ששם על המקלדת… רוצחים".

"כל הצייצנים שחושבים שהם יודעים משהו, אתם אנשים רעים וטפשים. שלא חושבים אפילו שניה לפני שמצייצים. הרסתם לי את הלילה!!!! בלילה הקודם אחרי שב2 בלילה קברתי את בעלי האהוב והיקר באדם, לא עצמתי עין".

"ביום שאחרי – כלומר אתמול – הייתי סהרורית כמו אישה שבעלה נהרג לה מול העיניים בתאונת דרכים טראגית, והבת שלה פצועה בבית חולים מרוחק מהבית עשרות קילומטרים ואלפי דקות פקק ארוך, חול המועד סטייל…"

"והנה עכשיו, לקחתי כדור שינה, אני חייבת לישון. חייבת לצבור כוחות למחר, יום הניתוח. לעוד יום של פלשבקים מרגע התאונה שקרתה מול עייני. עוד יום של געגועים עזים ובכי, אבל לא… אני כבר לא מצליחה להירדם. ואתם יודעים למה? כי כמה דקות לפני שנכנסתי למיטה מישהו החליט להפיץ שחלה הידרדרות במצב של הבת שלי, והיא נאבקת על חייה. מכל כיון קבלתי הודעות מודאגות…"

"ואני רק רציתי לצבור מעט כוחות של שינה עם כדור. בחיים לא לקחתי כדור שינה – כולם אמרו לי שזה ישפיע עלי ברגע. אבל לא!!! הנה אני כותבת לעולם במקום לישון ופונה אליכם: אנשים. בבקשה!! תפסיקי להפיץ דברים לא נכונים, תפסיקו לצייץ סקופים מומצאים, תפסיקו להלחיץ אנשים מסכנים, תפסיקו לכתוב בקבוצות הודעות של חיים ומוות!!!"

"אני קוראת לכולם לשתף את מה שכתבתי. בבקשה בואו נעצור את הזוועה הזאת!"

עד כאן לשון הטקסט של רויטל ואני אוסיף: רויטל ראתה את התאונה מתרחשת לנגד עיניה משום שהיא נסעה ברכב אחד אחרי חיים ז"ל. הם נסעו בשני רכבים כי לא היה מספיק מקום לילדים. היא נאלצה לראות את בעלה שרוע על הכביש במצב אנוש. היא הבינה שאין לו הרבה סיכוי. אך הרבה לפני שהרופאים הודיעו לה סופית שהוא נפטר, היא כבר קראה על כך בקבוצת וואצפ ושאלה: "מדוע אתם מפרסמים זאת? אני עדיין לא קיבלתי על כך הודעה".

וכאמור, בהמשך נאלצה להתמודד עם שמועות על מצב בתה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים