שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אקדם מנהיגות חדשה בליכוד"
נתניהו מבטיח
רה"מ אופטימי. "הפגישות בשטח הן ביטוי של השיבה לחיים". על המזה"ת: "עוד ארבע מדינות מחכות להסכמי שלום, אני צריך להבטיח שלא חוזרים להסכם הגרעין"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בראיון ב'ישראל היום' לההנאה שלו בקמפיין הבחירות: "אני אוהב לפגוש את האנשים בשטח, יותר מאשר להיות סגור בין קירות. הפגישות עם הפעילים ועם הציבור זאת ממש חזרה לחיים. סליחה, שיבה לחיים".

על הדבר המגניב בלהיות רה"מ אמר: "אני אוהב לנסוע בשיירה סמויה לחוף ים או לפרדס ופשוט לרדת מהרכב וללכת, ואני עושה את זה, זה לא סיפור. הרי ירושלים, הסטף. מזה אני הכי נהנה".

על הכתיבה שלו אמר: "אני כותב מעת לעת, אבל אני לא עומד לכתוב את הביוגרפיה שלי בזמן הקרוב אם אנשים יבואו לקלפי. מה שהכי קשה בלהיות ראש ממשלה הוא שהמשפחה שלי משלמת מחיר כבד מאוד".

לשאלה האם משפחתו לא התלוננו בשביל מה הוא צריך את זה ענה רה"מ נתניהו: "כן, ברור שזה עלה. דיברנו על זה. אבל בסוף זאת החלטה משותפת. לו רציתי לעשות לביתי הייתי יכול, אבל המשפחה שלי מרגישה שהיא חלק משליחות. אנחנו לא מנסים למצוא חן או לקבל אישור מפרשנים באולפנים".

לרגע שהוא יוצא מהתמונה, והטוענים לכתר נשארים. נתניהו התייחס לשאלה איך זה ייראה פה: "אלה שטוענים לכתר בדרך כלל נכשלו בהתמודדות בתנועה הדמוקרטית האמיתית שהיא הליכוד, והם מחפשים מזור לתסכולם והתקשורת מנפחת אותם. אבל יש כוחות חשובים שהצטרפו ומצטרפים לליכוד ואני מתכוון לקדם מנהיגות חדשה".

לשאלה האם יש מישהו ספציפי שהוא מזהה כעתודה מנהיגותית ענה רה"מ נתניהו: "אני לא אומר שמות בשלב זה, אבל יש צעירים וצעירות מבטיחים שיוכלו להוביל את המדינה בהמשך. היעדים שלי הם לטפח מנהיגות חדשה, להזניק את הכלכלה שתוציא אותנו סופית מהקורונה, יש עוד ארבע מדינות שמחכות להסכמי שלום ואני צריך להבטיח שלא חוזרים להסכם הגרעין המסוכן עם איראן".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. צודק ראש הממשלה בכך שאם היה בוחר לצאת מהפוליטיקה. היה מרוויח שקט והרבה כסף עם מטוס פרטי.
    אך כפי שציין ראש הממשלה-שיש לחסום את ההסכם המתגבש עם ארצות הברית לאירן וגם לקדם הסכמי שלום עם 4 מדינות נוספות. בכך יחלץ את מדינת ישראל ממשלתיות הכלכלי שיוזמת ארופה את ישראל. וכך זינוק את כלכלת ישראל ב3 תחומים.
    1) מכירת הגנת סייבר.
    2) ידע תכנלוגי בביטחון.
    3) רפואה חדישה נגד הקרינה. מפתיע נכון?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים