שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ארגון רופאי הציבור: "אין מקום לצעדים לא מידתיים"
לאור ההגבלות אמש
"אין מקום לצעדים לא מידתיים, שתועלתם לבריאות הציבור לא מוכחת, כפי שהודגם בפארסת איכון השב"כ. ראוי להגדיר אסטרטגיה כוללת ריאלית המתמקדת במניעת תמותה", נכתב
רופאים | צילום: DisobeyArt, שאטרסטוק

איגוד רופאי בריאות הציבור של ההסתדרות הרפואית קורא לממשלה ולכנסת להקפיד על החלטות מקצועיות ומידתיות במענה לזן האומיקרון המדאיג.

"זן האומיקרון מתפשט בעולם ומעורר דאגה בקרב רשויות בריאות למרות שאין כרגע עדויות על אלימות מוגברת. טוב שבישראל מגלים דריכות ומתייחסים ברצינות לאיום", נכתב במכתב.

"עם זאת, אין מקום לצעדים לא מידתיים, שתועלתם לבריאות הציבור לא מוכחת, כפי שהודגם בפארסת איכון השב"כ. ראוי להגדיר אסטרטגיה כוללת ריאלית המתמקדת במניעת תמותה ותחלואה קשה וממנה להכין תכנית עבודה, על בסיס מקצועי".

"ארגון הבריאות העולמי ממליץ להימנע ממגבלות גורפות על מעבר בין מדינות, לאור נזקם הרב ותועלתם המפוקפקת. התו הירוק הוא כלי חשוב אך יש לעשות בו שימוש מושכל. לעומת זאת, יש צעדים מקצועיים מוכחים לעידוד התחסנות שטרם מוצו. מערך בריאות הציבור ממשיך לסבול ממחסור נוראי בכוח אדם ומשאבים, המסכן את בריאות הציבור.

פעילויות קידום בריאות ורתימת הציבור להתנהגות זהירה על ידי הימנעות מהתקהלויות, שמירה על הבריאות והקפדה על היגיינה תסייע להתמודדות ארוכת הטווח יותר מפעולות כוחניות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אם הממשלה הייתה עם הגיון, לא היו מיחסים את הפניקה לאומיקרון.
    צריך ר לסגור את הכניסה לארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים