שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ארוסתו של אהוביה סנדק נחקרה במשטרה והושפלה
רוע לב ואטימות
"הם התחילו לתקוף אותי והטיחו לעברי, 'את מתנהגת כמו פושעת וחוצפנית', החוקר אסי אמר לי את שקרנית – אמרו לי על אהוביה שהוא רע לב וקמצן – זלזלו בי ובו"

ארוסתו של אהוביה סנדק ז"ל שהגיעה לימ"ר ת"א לקחת את התפילין שלו בתיאום מראש עם המשטרה, עוכבה במפתיע לחקירה שנמשכה 3 שעות במהלכה הוטחו בה האשמות והשפלות קשות על ידי החוקרים.

"רציתי לקחת התפילין של אהוביה, ראש המועצה של גוש עציון שלמה נאמן, תיאם לנו הגעה לתחנת ימ"ר ת"א להגיע ולקחת התפילין, שלחו לי מספר של מפקד בימ"ר ת"א – צחי. תיאמתי איתו והגעתי לתחנה." תיארה שלהבת את שעברה.

לדבריה, "כשהגעתי לתחנה, פתאום אומרים לי "אנחנו צריכים ממך עדות קטנה ואחרי זה ניתן לך את התפילין" לא הבנתי מה קורה, ביקשו ממני את הטלפון הנייד שלי, לא הסכמתי לתת, הם הכריחו אותו לכבות אותו. ואז חקרו אותי במשך 3 שעות."

היא המשיכה ותיארה את אשר עברה בחקירה, "במהלך כל החקירה צועקים עלי, ושואלים שאלות אישיות – ממתי אתם מכירים? כמה הייתם נפגשים? ועוד. אמרתי להם, סליחה מה זה קשור, מה זה עניינכם".

"הם התחילו לתקוף אותי והטיחו לעברי, "את מתנהגת כמו פושעת, חוצפנית". החוקר אסי אמר לי את שקרנית, והיו עוד הרבה אמירות קשות, ואז גם אמרו לי על אהוביה דברים שהוא רע לב, קמצן, ערס ועוד דברים, ממש זלזלו בי ובו".

"בסוף הוציאו אותי החוצה ולא הסכימו לתת התפילין, רק לאחר זמן, הסכימו לתת לי. חוויה ממש קשה ולא נעימה", סיפרה.

יצוין, כי בדיון הארכת המעצר אתמול של הנערים המעורבים בתאונה, אמר ראש צוות החקירות המשולב של המשטרה ומח"ש, פקד אסי גרוסמן, כי השוטרים בתאונה "פעלו כפי שהיו צריכים לפעול. הם מלח הארץ, פעלו כמצופה מהם ותו לא".

לאחר הדיון, פנו עורכי הדין המייצגים את משפחת סנדק לבג"ץ, בדרישה "לאסור על המשטרה לחקור את השוטרים המעורבים באירוע".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל מנהלת חקירותיה במקצועיות וברגישות המתבקשת במטרה להגיע לחקר האמת וכך עשתה גם במקרה האמור עת זימנה את נשוא פנייתך וזו התייצבה כנדרש.

לדברי עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, "בימים האחרונים ישנה עליית מדרגה מציקה מאוד בחקירת המשטרה. אם עד כה המשטרה עסקה בטיוח ובאהדה ברורה לטובת השוטרים הפוגעים, כעת המשטרה מתחילה להכפיש את אהוביה ז"ל, ואת כל הסובבים אותו לרבות ארוסתו, משפחתו וחבריו. בדרך הזו מנסים השוטרים והחוקרים להתעלל ולהתעמר, מדובר בתופעה מסוכנת שמלמדת עוד על עוד נדבך בחקירה הלא אובייקטיבית הזאת שצריכה להיפסק."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים