שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אתמודד מול נתניהו על ראשות המפלגה"
אדלשטיין לבכירים בליכוד
שר הבריאות נפגש עם פעילים בולטים במפלגה וביקש את תמיכתם: "צריך להחליף את נתניהו". ח"כים בליכוד: נתניהו רוצה פריימריז בהקדם
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין | צילום: חיים צח / לע"מ

שר הבריאות ובכיר הליכוד יולי אדלשטיין הודיע לבכירים בליכוד כי בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה מול ראש הממשלה נתניהו, כך דווח ב'כאן חדשות'. אדלשטיין אמר בשיחות סגורות כי "צריך להחליף את נתניהו". הוא נפגש בימים האחרונים עם פעילים בולטים במפלגה וביקש את תמיכתם.

מלשכת שר הבריאות נמסר: "המשימה המשותפת של כולנו היא לסכל את הממשלה הנשענת על קולות התנועה האיסלאמית. שר הבריאות נוהג לעדכן את הציבור בקולו ולא באמצעות גורמים אנונימיים בכל הקשור להחלטות משמעותיות".

ב'ישראל היום' דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה רוצה לקיים פריימריז לראשות המפלגה כמה שיותר מהר, כל עוד הוא נחשב חזק במפלגת הליכוד. לדברי ח"כים במפלגה, החשש מבחינתו של נתניהו הוא שככל שהזמן יחלוף באופוזיציה וכוחו ייחלש – כך יקומו עליו מתנגדים.

המפתחות לפריימריז נמצאים בידי ישראל כץ – יו"ר מזכירות הליכוד, ובידי חיים כץ – המשמש יו"ר מרכז הליכוד. האחרון מתנגד לעריכת פריימריז בשלב זה. בליכוד אומרים כי בשלב זה הנושא עדיין לא עולה על סדר היום באופן רציני.

בתוך כך, מזכירות הליכוד אישרה את הצעת ראש הממשלה לקבוע שלושה שריונים ברשימת הליכוד לבחירות הבאות. ההצעה נועדה לפתות עריקים ממפלגות הימין בממשלת בנט-לפיד לחבור לליכוד ולסכל את הקמת הממשלה. נתניהו אישר במרכז הליכוד כבר בסוף אפריל הצעה שמאפשרת לו להציע שריונים ומיזוגי רשימות לקראת הבחירות הבאות, וכעת הוא מביא לאישור המזכירות את מיקומי השריונים – שריון אחד בכל עשיריה, במטרה לעודד ח"כים לחבור לליכוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים