שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » צעד פחדני: ב'ליכוד' נקמו בעיתונאי החרדי
חיללו שבת בפרהסיה
ביום שישי בשעה 17:37 שלח דובר הליכוד עופר גולן הודעה לקבוצת הדוברות בה כביכול הליכוד תוקף את הממשלה הנוכחית, זאת כשעה לאחר כניסת השבת תוך חילולה רח"ל
דוברו של נתניהו עופר גולן בבית המשפט | צילום: אורן בן חקון - פול

בדוברות הליכוד החליטו להסיר אתמול (א') מקבוצת הדוברות את העיתונאי החרדי עורך עיתון 'שחרית' שמואל קרמרסקי ש"העז" להעיר לדובר המפלגה עופר גולן ולהסב את תשומת ליבו לעובדה כי ככל הנראה בטעות הועלתה הודעת דוברות מטעם מפלגת 'הליכוד' בעיצומה של השבת רח"ל.

העיתונאי שמואל קרמרסקי מנהל בחודשים האחרונים מאבק עיקש במפלגת הליכוד, המתיימרת לייצג את הציבור המסורתי בישראל, אשר פעם אחר פעם מוציאה הודעות דוברות בעיצומה של השבת, תוך חילול שבת בפרהסיה.

ביום שישי בשעה 17:37 (שעה בה לכל הדעות ובכל הערים ברחבי הארץ נכנסה השבת) שלח דובר הליכוד עופר גולן הודעה לקבוצת הדוברות של מפלגת 'הליכוד' בה כביכול הליכוד תוקף את הממשלה הנוכחית, זאת כשעה לאחר כניסת השבת תוך כדי חילולה רח"ל.

קרמרסקי שפרסם את העוולה קיבל שיחת טלפון נזעמת מעופר גולן על הפרסום. קרמרסקי הציע לגולן להתנצל על המעשה בפני ציבור הבוחרים המסורתי של הליכוד, אך גולן לא קיבל זאת בהבנה והחליט להסיר בצעד פחדני את קרמרסקי מקבוצת הדוברות כנקמה.

מפורום 'העיתונאים החדשים' נמסר: "פורום 'העיתונאים החדשים' מביע גינוי נחרץ ושאט נפש בעקבות התנהלותו של מר עופר גולן, דוברו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, כלפי חברנו למקצוע שמואל קרמרסקי – עורך ראשי עיתון 'שחרית'. קרמרסקי עשה את עבודתו כנדרש ולפגיעה בו אין כל מקום בשיח התקשורתי. אנו קוראים למר גולן לחזור בו לאלתר".

יצויין, כי עד לשעה זו, לא נשמע שום גינוי מצד הפוליטקאים החרדיים 'שותפיו הטבעיים של נתניהו' הנמנים בגוש יחד עם נתניהו ומפלגת הליכוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים