שיתוף
תגובות
חדשות » בדקה ה 90' : ההרשמה ל"דירה בהנחה" הוארכה ב-12 ימים
אלקין נותן צ'אנס
ההגרלה הגדולה של תוכנית "דירה בהנחה" תידחה לאחרי פסח, וההרשמה להגרלה לא תיסגר היום (ג') בחצות כמתוכנן אלא תידחה ב-12 ימים
זאב אלקין | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

על פי שר השיכון אלקין, חלק ניכר מהבקשות אושרו אך ישנן בקשות שלוקח פרק זמן גדול יותר לברר, ולכן הוחלט לדחות את סיום ההרשמה כדי שכל מי שביקש להוציא תעודה יטופל ויקבל תעודה אם הוא זכאי לה.

ממשרד השיכון נמסר כי: "על אף שהמשרד מחויב לבצע את בדיקת הזכאות להשתתפות בהגרלה רק למי שהגיש בקשה לזכאות עד ליום 20.3.22, הוחלט, לפנים משורת הדין, לעשות את מירב המאמצים ולטפל בבקשות לזכאות שהתקבלו בחברות עד ליום 29.3.22. זאת, במטרה לאפשר למי שהגיש בקשה ויימצא זכאי לממש את זכאותו להשתתף בהגרלה זו".

ההגרלה הגדולה של תוכנית "דירה בהנחה" תידחה לאחרי פסח, וההרשמה להגרלה לא תיסגר היום (ג') בחצות כמתוכנן אלא תידחה ב-12 ימים. כך החליט היום שר הבינוי והשיכון זאב אלקין. הסיבה לדחייה היא הכמות הגדולה של משקי הבית שביקשו להנפיק תעודות זכאות בשבועיים האחרונים וטרם קיבלו מענה מסיבות שונות.

כדי לאפשר לאותם אנשים להשלים את התהליך, הוחלט על דחיית ההרשמה. למעשה, ההרשמה להגרלה הוארכה עד ל-10.4.2022, והמועד האחרון להגשת בקשה לאישור זכאות, למי שעוד לא התחיל בתהליך, הוא עד היום בחצות. החל מהיום בחצות לא ניתן יהיה להגיש בקשות חדשות להכרה בזכאות לתוכנית עד ליום אחרי סיום ההרשמה להגרלה – 11.4.22. תוצאות ההגרלה יידחו גם הן בהתאם, ויפורסמו בסוף חודש מאי.

ההגרלה הגדולה שכוללת כעשרת אלפים דירות מוזלות בעשרות יישובים גררה ביקוש רב מצד הזכאים. מיום ההכרזה על ההגרלה ופתיחת ההרשמה, הוגשו לא פחות 57.5 אלף בקשות להנפקת תעודות זכאות ואושרו מעל 44 אלף זכאויות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים