שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בהצלחה, אעשה הכל להפיל את הממשלה"
דרעי לשקד
שקד: "אפעל ליישם מדיניות הגירה אחראית, תוך מתן מענה הולם במצבים הומניטריים מבוססים. אפעל להשיב מסתננים לארצם ולעודד יציאה מרצון למדינות שלישיות בטוחות"
תגיות:
השר אריה דרעי | צילום: מוקי שוורץ- משרד הפנים

בטקס חילופי שרי הפנים, שהתקיים היום (שני) במשרד הפנים ציינה השרה כי היא מתחייבת לעשות ככל אשר אל ידה במטרה להגשים מטרות אלה: "אפעל בכל כוחי ליישם מדיניות הגירה אחראית, תוך מתן מענה הולם במצבים הומניטריים מבוססים. אפעל להשיב מסתננים לארצם ולעודד יציאה מרצון למדינות שלישיות בטוחות".

"מדינת ישראל נמצאת במשבר דיור כבר הרבה שנים. בשנה האחרונה יש ירידה משמעותית בהתחלות בניה, בהקצאת קרקעות, במתן היתרים, וקיימת עליה במחירי הדיור. למשרד הפנים קיימים כלים רבים שיכולים לתת מענה ראוי למשבר זה. אפעל במרץ לקיצור וזירוז הליכי התכנון, להגדלת היצע הדיור, לזירוז מתן אישורי תוכניות, לקיצור זמנים וּלפישוט הליכי קבלת היתרי בניה".

"אפעל ליישום הרפורמה ברישוי עסקים, כך שבעלי עסק ועצמאיים לא ידרשו להתמודד מול מספר רב של רגולטורים שונים ושהליך קבלת הרישיון יהיה מונגש, ידידותי וקל. אני מאמינה שיש לפעול בכל הכוח לתיקון עיוותים בירוקרטיים, הפחתת רגולציה, ליצירת שיתופי פעולה בין גורמי השלטון השונים, צמצום פערים בין שכבות שונות באוכלוסייה, שמירה על גבולותיה וצביונה של המדינה. ומעל הכל, שמירה על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל".

״בכהונתי כשרת פנים, אנצל את גלי האמון שתושבי המדינה רוחשים לרשויות המקומיות ונביא לביזור סמכויות רחב ומדורג מהשלטון המרכזי לשלטון המקומי. שלטון זה, הוא שלטון לכל דבר ולא קבלן ביצוע של השלטון המרכזי", דברי שקד.

שר הפנים היוצא אריה דרעי בטקס חילופי השרים: "זו לא הממשלה שציפיתי שתקום, ציפיתי לממשלה ימנית. זה המשחק הדמוקרטי. אני חצוי טיפה באיחולי לאיילת שקד – מצד אחד מאחל לך הצלחה למען המדינה, ומצד שני כיו"ר ש"ס אעשה הכל כדי להפיל את הממשלה הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים