שיתוף
תגובות
יהדות » "בחודש הספר הזה חשבנו בשבילכם על כל אות"
רשת ספרי אור החיים
הוא שוב כאן, חודש הספר הגדול של רשת ספרי אור החיים, לוקח את המבצעים וההטבות שכבשו אתכם, לשיאים חדשים שלא היו מעולם על פני ארבעה שבועות ארוכים ומשתלמים
חודש הספר כבר כאן | צילום: By GNT STUDIO|shutterstock

נאמנים למתכונת העכשווית שלו, הכול מאלף ועד תיו, הושבנו את ר' יעקב ביבלה, מבעלי הרשת, מול אתגר אותיות מרתק * היה מאלף

אוהבי הספר, עַדכנו את הלוח. המולד כבר כאן, וחודש הספר הגדול של רשת ספרי אור החיים יוצא לדרך במתכונת רחבה מתמיד תחת הקונספט 'מאלף ועד תיו': כל המבצעים וההגרלות מאלף ועד תיו, כל גדולי הסופרים מאלף ועד תיו, כל ההוצאות המובילות מאלף ועד תיו, כל רבי המכר מאלף ועד תיו, כל – טוב, הבנתם את זה. הכול כלול, הכול בפנים, הכול בילד אין. לא שכחו כלום בשביל שיהיה לכם מרתק ומשתלם ויוצא דופן במשך שלושים ימים גדולים.

והמפקד הגדול של הירח המלא הזה מתרגש. "תבין אותי", מבקש ר' יעקב ביבלה, מבעלי רשת ספרי אור החיים. "זה הרגע שבו המטרות שלנו כרשת במהלך כל השנה מגיעות לשיא. המאמצים להניח לכם בידיים את מיטב הספרים במיטב המחירים, היכולת לחדש וליצור בענף הבסיסי של כולנו ולהביא אותו לפסגות חדשות – מתנקזים לארבעה שבועות מופלאים שסוחפים את הציבור בתנופה מהממת שעולה על כל דמיון. אז אפשר להבין אותי, נכון?".

כעת הוא סוגר קצוות אחרונים, מנחה את צוות ההיגוי, הייזום וההפקה, מוודא שהכול ברור – ומסתער. לא פוסח על אות. גם לא על האותיות הקטנות. בדקה ה-99 אני מושיב אותו לשיחה צפופה על ספרים, ספרים וכן, ספרים.

נאמן לרוח חודש הספר, הרשה לי לאתגר אותך במשחק הא'-ב' הידוע. אני מתחיל בא', ואתה עוצר אותי בכל רגע שתבחר.

"בשמחה".

מעולה. ובכן, א-ל-ף…

"סטופ!".

ח'. בינגו. חודש הספר. מה זה חודש הספר בשבילך?

הוא מחייך, והעיניים שלו מתמלאות בניצוץ ששמור לאנשים שמקדישים את החיים שלהם לספרים. "מה הוא לא. שלושים ימים מלאים בעשייה שלא פוסקת, בהזדמנות שלנו כרשת הספרים המובילה בציבור החרדי לנצל את הכוח הצרכני שיש לנו בידיים ולהפנות אותו לטובת הלקוחות שוב ושוב, בחגיגה צבעונית שכובשת סניף אחר סניף ומדביקה את כל מי שנחשף אליה.

"לחודש הספר אנחנו מתכוננים במשך שנה. זה חודש ארוך-ארוך שנושם ספרים בכל הרמ"ח והשס"ה, מגייס את כל ההוצאות המובילות, מכנס אותן תחת קורת גג אחת בכל רחבי הארץ ומביא אליכם, אוהבי הספר האמיתיים, את מיטב היבול התורני וגם הספרותי במחירים הטובים ביותר ובמבצעים המשמעותיים ביותר – במעטפת שמחה וחווייתית במיוחד.

"במהלך חודש הספר ניתן למצוא אותי יורד לחנויות רק כדי ליהנות מהמראה של אלפי אנשים שלא מוותרים על המילה הכתובה, מעלעלים בספרים החדשים שיצאו זה עתה, חוזרים לספרים הוותיקים שליוו אותם בצמתים מכריעים במהלך החיים, מתדיינים עם הלקוחות שלצדם על כותרים מומלצים ומגלמים את אהבת הספר שאנחנו כציבור אמונים עליה. בעיניי זה הנוף המרהיב ביותר שאני יכול לאחל לעצמי".

הלאה… ה'. הגרלה.

"הגרלות", הוא מתקן, "וכאלה שמפתיעות בכל פעם מחדש. כל לקוח בכל סניף מוזמן לשלשל לתיבת ההגרלות שבחנויות את חשבונית הקנייה שלו על סך מאה שקלים ומעלה ממבחר מבצעי חודש הספר, בצירוף הפרטיים האישיים, ולהיכנס אוטומטית להגרלה היומית על ספרים יוקרתיים. כל יום, כל סניף, כל יום, כל סניף, בלי פספוסים.

"תחשוב על זה: 23 סניפים + 1 אתר X 24 הגרלות X 30 ימים = המון הזדמנויות להרוויח פעמיים. גם מחירים נמוכים באופן חסר תקדים שמגיעים פעם בשנה בלבד, וגם מתנה, בונוס מרגש, רק כי אתם לקוחות ספרי אור החיים. הייתי תופס גם את האות מ"ם כדי לתאר נכון את המציאות הזאת – מדהים!".

מסכים. קדימה, שי"ן. שוטנשטיין.

"הו, ש"ס שוטנשטיין. הגרלת הדגל של חודש הספר. בסיום החודש הנפלא הזה נערכת הגרלת ענק בין כלל הרוכשים במהלך חג הספרים, וזוכה מאושר אחד לוקח הביתה את כל ש"ס שוטנשטיין. שווי הזכייה אלפי שקלים, והיא מהווה אקורד סיום מתאים לימי החגיגה המלהיבה הזו ומותירה הדים גם הרבה אחר כך.

"אגב, סקרי דעת קהל שערכנו מלמדים אותנו שנה אחר שנה שהציבור רוצה לראות את הפרס הזה בפרונט ולא מעוניין להחליף אותו בסט רחב מידות אחר. אז הנה אנחנו שוב כאן, עם ש"ס שוטנשטיין טרי-טרי שממתין לזוכה הבא".

אפשר להמשיך?

"למה לא. רק התחממנו…".

מ'. מו"לים.

"השותפים הצמודים של רשת ספרי אור החיים למהפכת הספרים המתמשכת. הקשרים ההדוקים שאנחנו מקיימים עם ההוצאות לאור המובילות בציבור החרדי מאפשרים לנו לרוץ איתם רחוק ולהשיק בצוותא מבצעים מטלטלים סביב מעגל השנה לטובת הלקוחות, וכשאתה מתרגם את כל זה לחיסכון הגדול שבכיס של צרכן הקצה אתה מגיע למספרים בהיקפים נרחבים.

"אבל זה לא נגמר רק במו"לים. קח את מבצע 'סופרי המאה', שדרישה בלתי מתפשרת מצד הציבור הביאה אותנו להמשיך אותו הלאה, במקביל למבצעי חודש הספר שעלו עכשיו. זו הצהרה שאני לא רואה מישהו אחר בסביבה שיכול להנפיק אותה – 100 גדולי הסופרים מגישים את רבי המכר המפורסמים שלהם ב-25 ש"ח בלבד. כשיצאנו עם המבצע הזה לדרך חייגו אליי גורמים מהענף ושאלו אם אני רציני. שלחתי להם את קובץ האקסל עם רשימת שמות הסופרים והזמנתי אותם לספור בעצמם.

"איך כל זה קורה? בזכות מערכת יחסים קרובה עם הסופרים הגדולים. כשאנחנו מתקשרים אליהם ואומרים להם: עם ישראל צריך אותנו ואתכם למבצע חזרה לשגרה שלא היה פה מעולם, הם עונים ב'כן, אנחנו בפנים' בלי למצמץ. כשאנחנו פונים אליהם ומציעים שיתופי פעולה ייחודיים, הם מניחים את העט בצד לרגע, מרימים את שתי הידיים היוצרות שלהם ומגיבים ב'יעקב, סומכים עליך'. זו אחריות, וזו הזמנה למהלכים גדולים בשביל הציבור, ואני גאה להיות שם כשהרעיונות מיתרגמים למעשים טובים שמשפיעים על ענף הספרים יותר מכל".

עוד: כ', כרטיספר.

"תזכיר לי איך אנשים רכשו מתנות לבר מצווה לפני הכרטיס הנטען הקטן הגדול מכולם?… באמת, להתלבט ולהתלבט ולהתלבט, ולסחוב את הבחירה הסופית כל הדרך אל האולם רק כדי שבחור בר המצווה יעשה את הדרך ההפוכה בשביל להחליף את כל הכפולים והלא רלוונטיים והלא יגיעו לשימוש אף פעם. ועכשיו אתה מצטייד בכרטיספר במארז איחולים מתאים לסיטואציה – שמחה, חג, יומולדת – מטעין בסכום הרצוי ויודע שעשית את הדבר הנכון: להניח את הבחירה בידיים של מקבל המתנה. זה שינוי תפיסתי עמוק שהוטמע בציבור, וכל הצדדים מברכים עליו".

אחרון חביב, או במקרה הזה דווקא ראשון. א', ספרי אור החיים, כמובן.

"רשת הספרים המובילה בציבור החרדי. מנוע רב עוצמה של מסורת וחדשנות בכפיפה אחת שמציב את הלקוחות אוהבי הספר בקדמת הבמה. השנה סיימנו לערוך ניסוי כלים לאתר הבית החדש, ולמעשה חנות הספרים היהודית הגדולה בעולם כבר עומדת לרשותכם מכל מקום ובכל זמן, מאפשרת ליהנות מכל הטוב שיש לרשת ספרי אור החיים להציע ומקדמת פיצ'רים נוחים לטובת הלקוחות, חוויית משתמש גבוהה ומבחר אינסופי שעומד מול העיניים בכל רגע נתון.

"אז כן, אנחנו פועלים בגדול גם בזירה הדיגיטלית, ובמקביל נמצאים בשבילכם פיזית, בכל הרמ"ח והשס"ה, ברחבי הריכוזים החרדיים עם נבחרת סניפים שביצעו את מהפכת הספרים המרגשת וממשיכים לכתוב את ההיסטוריה יום יום שעה שעה".

איחול לסיום?

"שיהיה לכולנו חודש ספר טוב!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים