שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בחמאס תוקפים את רע"מ על אישור התקציב
מחאה מעזה
על רקע אישור התקציב והחיבוק החם מראש הממשלה בנט תקף חבר הלשכה המדינית של חמאס את מפלגת רע"מ: "ההתמודדות עם הכיבוש היא באמצעות מאבק ועימות, ולא דו קיום"
מאושר | צילום: דוברות הכנסת

חבר הלשכה המדינית של חמאס מוסא אבו מרזוק תקף במהלך השבת בחשבון הטוויטר הרשמי שלו את מפלגת רע"מ: "התקציב מהווה את המשך הפקעת אדמותינו, המשך בניית ההתנחלויות והמצור על עזה. ההתמודדות עם הכיבוש היא באמצעות מאבק ועימות, ולא דו קיום".

הציוץ נכתב כאמור לאור אישור תקציב המדינה לשנים 2022-2021 בסוף השבוע האחרון. לאחר אישורו, התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לתמיכת מפלגת רע"מ ואמר: "מנסור עבאס הוא קול חדש שמעורר תקווה עצומה, מניח את סוגיית הפלסטינים בעזה בצד ודואג לערביי ישראל', איזו פואטיקה ואיזו שירה, אתם כתבתם את זה! וטוב מאוד הם אמרו שנתניהו הושיט יד חזרה".

עוד הוסיף ראש הממשלה בנט: "כן ירבו שיתופי הפעולה האלה, אמרתם ואמרתם, נתן אשל האיש והאגדה כתב מאמרים על הברית החדשה, מזוודות הכסף, וואו, כל המכונה הזו הכשירה את רע"מ ועד הרגע האחרון הדבר הזה נמשך, חברים די, אני הייתי שם, אתם יודעים את האמת, הייתי שם בחדרים הסגורים, הייתי כשנתניהו שיבח את אומץ ליבו של עבאס, 'הוא מנהיג', כך אמר נתניהו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים