שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כחול לבן: "להאריך את פתיחת הקלפיות"
מתעדכן
גנץ הגיע מחוץ למשרד המשפטים והזהיר: "ביבי רוצה לשים פה כהניסט. אם גוש החסינות יקבל 61 היועץ יוחלף, הפרקליט יודח והמשפט יבוטל"
בנימין נתניהו | צילום: דוברות רה"מ

21:49 – כחול לבן פנתה לוועדת הבחירות המרכזית- להאריך את פתיחת הקלפיות עקב העיכובים שנוצרו בשל הקורונה. לאור עיכובים שנוצרו בשל הקורונה, חששות ואחוז ההצבעה הנמוך, פנה נציג כחול לבן בוועדת הבחירות המרכזית ח"כ איתן גינזבורג וביקש להאריך בשעתיים את פתיחת הקלפיות בכדי לאפשר לעוד אזרחים לצאת ולממש את זכותם. בכחול לבן מדגישים כי היערכות ועדת הבחירות המרכזית היתה מופתית, אך לאור הנסיבות, הקורונה ואחוז ההצבעה הנמוך, הם מבקשים להרחיב את שעות הפתיחה.
בכחול לבן פנו למפלגות נוספות להצטרף ליוזמה.

21:33 – קריאה אחרונה של ראש הממשלה לצאת ולהצביע

21:04 – שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ בלייב לקראת סגירת הקלפיות- קורא לציבור לא להיות שאננים ולצאת להצביע: ״כחול לבן צריכה אתכם. המדינה צריכה אתכם. אם לא תצאו להצביע לכחול לבן, נתעורר מחר בבוקר וביבי יהיה ראש ממשלה לבד, בממשלת מעבר, ידיח את מנדלבליט וימנה את אוחנה לשר משפטים. צאו להצביע, אל תהיו אדישים, אל תהיו שאננים״. גנץ הנחה את כלל השרים והמועמדים להמשיך בפעילות ולעלות בלייב ולקרוא לכולם לצאת להצביע.

20:22 -נתניהו: ‏שלטון הימין בסכנה בגלל שמצביעי הליכוד נשארים בבית. צאו עכשיו להצביע מחל כדי להציל ממשלת ימין ברגע האחרון! תדאגו להביא עכשיו (!!!) כמה שיותר מצביעי מחל כדי למנוע מלפיד להיות ראש ממשלה ברגע האחרון!

20:21 – בצלאל סמוטריץ': ‏חברים, מימין ומשמאל לכולם ברור שעל הציונות הדתית תקום או תיפול ממשלת ימין. לכן כולם על הראש שלנו. מספרים לכם שאנחנו כבר בפנים, מנסים להרגיע כדי שלא תצביעו. זה שקר. לאף אחד אין כרגע נתונים אמיתיים. צאו להצביע ט כדי להבטיח ממשלת ימין על מלא בראשות הליכוד ונתניהו עם המחנה הלאומי.

18:55 – יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳: "בנט ושקד במפלגה עם דו ספרתי בטירוף על הראש שלנו. הם משקרים כדי שנרד מתחת לאחוז החסימה. מי שאומר שאנחנו 6-7 מנדטים משקר. מפלגה גדולה עם 9-10 מנדטים ודאים הולכת בכל הכח כדי למחוק אותנו מתחת לאחוז החסימה. זה לא נורמלי. אנחנו חוזרים לאזור סכנה. נפתלי כבר פעם אחת ריסקתם את הימין. אתם הולכים לנו על הראש כדי למחוק את גוש הימין. נפתלי אתה עובד עכשיו בחוסר אחריות כדי שלא נעבור את אחוז החסימה. בשביל המנדט ה 12 או ה13 שלך בחוסר אחריות אתה מוכן למחוק את הימין. מאיפה חוסר האחריות הזה נפתלי? יש אחוזי הצבעה מאוד נמוכים בימין. זה מסוכן כרגע. אם הימין לא יצא להצביע בהמוניו נתפוס את הראש ב 22:00"

18:53 – דוברות כחול לבן: "במטה כחול לבן הורידו הנחיה לחברי הכנסת, למועמדים ולכל פעילי השטח לא להגיע למטה הבחירות ולהמשיך להילחם על כל קול כדי להבטיח שכחול לבן תעבור את אחוז החסימה. כמו כן, במפלגה נערכים לפעילות אינטסיבית בפיקוח על ספירת הקולות שיכולה להיות קריטית כדי שכחול לבן תעבור את אחוז החסימה, ובמקרה של היעדר הכרעה ובחירות חמישיות, תמשיך לכהן בממשלת המעבר ותמנע את פיטורי מנדלבליט וביטול משפט נתניהו. גנץ עצמו נמצא בשעה זו ברחוב דיזינגוף בתל-אביב וממריץ את הציבור לצאת ולהצביע".

18:18 – יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ על הודעות לפיד: ״יש עתיד מוציאים פייק ניוז ומספרים שיש לנו 6-7 מנדטים ולא צריכים להצביע לנו יותר. זה חארטה. כל קול חשוב. זה קריטי להצביע לכחול לבן שתעבור את אחוז החסימה ותהיה בממשלת המעבר לקראת אפשרות של בחירות חמישיות. מה שהם עושים הוא חוסר אחריות ממדרגה ראשונה. כדי למנוע את זה- לכו לקלפי ושימו פתק "כן" לכחול לבן.״

18:03 – יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי בתגובה לדבריו של יאיר לפיד: "יאיר צודק, המפלגות הקטנות כולן יצאו מאזור הסכנה, ולכן כעת הגיע הזמן ללכת עם הלב ולהצביע למי שאתן ואתם באמת מאמינים לה – שימו אמת בקלפי. זה הפתק היחיד שמחויב לאמת שלכם. זה הפתק היחיד שלא יאכזב אתכם. סמכו עלי".

7:51 – מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי לפיד: "אחרי שהפקיר את הגוש ולא דאג לחיבורים, לפיד החל להפיץ פייק ניוז. זה לא משנה אם ללפיד יהיו 20 מנדטים או 22 מנדטים- זה כן משנה אם כחול לבן לא תעבור את אחוז החסימה, ולא יהיה מי שיעצור את שלטון היחיד של ביבי בממשלת המעבר. הציבור חייב לדעת- אם כחול לבן או מרצ לא יעברו את אחוז החסימה יש סכנה אמיתית שלנתניהו יהיו 61 מנדטים וממשלת חסינות. פתק ליש עתיד, הוא פתק לביבי".

17:34 – יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בהצהרה לתקשורת בחמ"ל הבחירות: "סיכום מהיר של העובדות כמו שהן עולות מהחמ"ל שלנו שכל מפלגות הגוש עולות. עכשיו חייבים יש עתיד גדולה אם אנחנו רוצים להחליף שלטון. הדיון על מי עובר מי לא עובר נגמר, הדיון הוא עכשיו איך מחליפים שלטון עם יש עתיד גדולה, לכו להצביע".

16:25 – ראש הממשלה נתניהו הנחה את חברי הכנסת של הליכוד לרדת עכשיו לדרום כדי להעלות את אחוזי ההצבעה הנמוכים במעוזי הליכוד.

16:14 – סער: ״שאף אחד לא יעבוד על המצביעים שלנו שהוא לא עובר את אחוז החסימה, וצריך לעזור לו, להצביע לו מטעמים אחרים כי אחרת אוי אוי אוי.. כולם עוברים את אחוז החסימה – הכל בסדר! אבל יש רק פתק אחד שיכול לעשות שינוי במדינה זה הפתק ת'! אם תקווה חדשה תהיה חזקה יהיה שינוי תודה רבה להמשיך בכל הכוח״

16:11 – שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ, בסיור בקניון בכפר סבא, קורא למצביעים לצאת להצביע: ״אנחנו במאבק על כל קול. אל תהיו שאננים. אנחנו דוהרים לבחירות חמישיות ורק אנחנו נבלום את נתניהו, נעצור אותו מלפטר את היועמ״ש, למנות את אוחנה לשר משפטים ולבטל את המשפט! אחוזי ההצבעה נמוכים. חייבים כחול לבן בכנסת"

16:04 – סגן הרמטכל לשעבר חכ יאיר גולן בעקבות פרסום הנתונים על אחוזי ההצבעה הנמוכים: ״הליכודניקים והסמוטריצים נוהרים לקלפיות. הליכוד מביאים אותם על גט טקסי. דווקא במרכז, בקיבוצים ובמגזר הערבי אחוזי ההצבעה נמוכים. צאו להצביע למרצ, בלי מרצ למושחתים ולכהניסטים יהיה 61.״

15:33 – יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר: אני מסייר בדרום ולצערי אחוזי ההצבעה בערי הליכוד נמוכים מאוד. אם לא נתעורר אנחנו עלולים להפסיד את הבחירות. נותרו לנו שעות ספורות".

15:29 – יו"ר כחול לבן בני גנץ ברשתות החברתיות: "אחוזי ההצבעה נמוכים ואנחנו דוהרים לבחירות חמישיות"

15:12 – יו"ר המפלגה 'הכלכלית' ירון זליכה ופעילי המפלגה הכלכלית משכנעים מתלבטים בשוק הכרמל: "סחף אדיר לכיוון הכלכלית. אנחנו מעבירים תומכים מביבי מבנט מסער ומלפיד. שכירים ועצמאיים שרוצים שינוי בכלכלה. נפתיע את התחזיות"

14:00 – שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ בביקור בכותל. צילום: אלעד מלכה

13:11 – ברקע נאום ההסתה של ליברמן על כך "שהחרדים נוהרים לקלפיות" בכיכר דיזינגוף בתל אביב, מחו כנגדו אנשים חילונים רבים ואמרו לו "אתה מבלבל במוח, תמיד אתה נגד, פעם נגד זה פעם נגד זה, עוף מכאן". הוא נאלץ לנוס על רגליו מהמקום

13:00 – ח"כ בצלאל סמוטריץ' מצייץ בטוויטר: "בנט מודה בתגובתו לוועדת הבחירות שהוא שיקר הבוקר כשאמר שהציונות הדתית היא על 6 מנדטים ומדובר ב"סקרים ישנים". חברים, אל תאמינו לספינים האלה"

12:56 – יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ במסיבת עיתונאים שהתקיימה במטה הקמפיין: ״מהדיווחים שאנחנו מקבלים מהקלפיות, עולה שיש מאמץ מאורגן לחבל בהצבעה למרצ כדי לחסל אותה. בקלפיות שונות נלקחו כל פתקי מרצ באופן שיטתי. כמו כן הודמעו איומים כלפי מתנדבים של מרצ. מטרת המעשים האלה היא לפגוע בהצבעה למרצ, כי אם מרצ לא תהיה, נתניהו ובני הברית שלו, סמוטריץ ובן גביר, יקבלו ממשלת 61״.

12:53 – יו"ר כחול לבן ושר המשפטים בני גנץ הגיע מחוץ למשרד המשפטים והזהיר: "ביבי רוצה לשים פה כהניסט. אם גוש החסינות יקבל 61 היועץ יוחלף, הפרקליט יודח והמשפט יבוטל- צאו להצביע לכחול לבן כדי לשמור על הדמוקרטיה"

12:52 – יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ממשיך מסע ההסתה ואמר בכיכר דיזינגוף בתל אביב לפני מספר דקות: "החרדים נוהרים לקלפיות, עכשיו תורם של החילונים ללכת ולהצביע. אני מקווה שכל האנשים שיושבים כאן כבר הצביעו או שבדרך להצביע, הכי חשוב הציבור החילוני יצא להצביע. בבחירות האחרונות כ-1,200,000 איש בערים עם רוב חילוני מובהק לא הגיעו לקלפי. אני קורא לכם תלכו להצביע. רק כאן בתל אביב כמעט 5 מנדטים בבחירות הקודמות לא באו להכריע"

12:45 – ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו הצביעו בבחירות, בקלפי בביה"ס "בית חינוך תיכון עירוני ג'״ בירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "זה יום חג לישראל, יום של שמחה וחיוכים. אנחנו יוצאים החוצה כדי לממש את הזכות הדמוקרטית, ובשבילי זה מרגש במיוחד לבוא עם רעייתי שעברה עכשיו שבוע מאוד קשה. אני מודה על כל האיחולים של כל אזרחי ישראל, נגעתם בליבנו וריגשתם אותנו וזה נהדר לראות אותך שרה הולכת ובריאה להצביע. זה גם מרגש אותי לבוא הנה, מאה מטר מהמקום שאני למדתי בו בכיתה א', ולחזור הנה ולהצביע כאן במדינה שלנו שהיא פלא עולמי. אני קורא לכולם לצאת מהבתים ולממש את הזכות הדמוקרטית להצביע".

11:10 – ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, ימינה, הצביע כעת בעירו: ״העיר שדרות היא העיר של התושבים הנפלאים, המקסימים והגיבורים שנמצאים פה כבר 20 שנה עם הטרור ואומרים בצורה ברורה, לא רק שורדים, גם מתפתחים. ברור ובעזרת ה׳ נצליח פה, ורשימת ימינה תגדל, ואנחנו נצליח להקים ממשלה טובה לעם ישראל. ממשלה שאכפת לה. לבוחרים אני אומר, כמו שתמיד נלחמתי בשמונה שנים האחרונות למען תושבי שדרות, והפכתי אותה ביחד איתם מעיר של השרדות לעיר של התפתחות, אני אהיה השגריר שלהם, של שדרות של הנגב, של עוטף עזה. והכי חשוב, צאו להצביע ב׳ ימינה".

10:50 – יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, הצביע לפני זמן קצר ביחד עם רעייתו יפעת בקלפי במודיעין. בצאתו את הקלפי אמר: "היום זו ההזדמנות שלנו להקים ממשלת ימין יציבה, ולסיים את סבבי הבחירות הבלתי נגמרים. יחד נחזק את ראש ממשלה נתניהו שהביא לישראל הישגים אדירים"

10:49 – הנשיא ריבלין אמר לאחר הצבעתו: "גם הפעם, אני מבקש מכם- צאו להצביע. אני עושה זאת בפעם האחרונה כנשיא אבל לפני הכל, כאזרח מודאג. מודאג מאוד, אז יקיריי, יקירותיי, בפעם האחרונה, מלבו של נשיא, אל לבכם- אנא, צאו להצביע. למען הילדים שלנו, למען הנכדים שלנו, למעננו"

10:06 – עוד מאלפרוביץ' ב'בחזית': "כל מצביע ברזל שקיבל שיחה התבקש לעדכן באמצעות לינק אישי ייעודי שקיבל, שאכן כבר הצביע, וכך יוכלו להמשיך ולתמרץ במהלך היום, מצביעים נוספים במעוזי השמאל-מרכז"

10:05 – זאב אלפרוביץ' ב'בחזית': לומדים מהחרדים? ב'יש עתיד' הוחלט לפעול להוצאת מרבית המצביעים עד השעה 12:00 בצהריים, באמצעות 2 שלבים, זאת בשל החשש אחוזי הצבעה נמוכים, לטובת העניין גויס מאגר מצביעי הברזל שקיבלו שיחה אישית מח"כ במפלגה שהפציר בהם לצאת ולהצביע עד 12:00 בצהריים

10:25 – יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "נפתלי בוקר טוב אני קורא לך לחדול. לחדול מלהפיץ שקרים. אתה יודע מצויין את האמת אין אף סקר בעולם שמראה שאנחנו על 6 מנדטים. אתה יודע מצוין שאנחנו בין 4 ל-5. גבולי, מסוכן. אל תחבל במאמצים שלנו, אל תגרום לנו לא לעבור את אחוז החסימה ואל תשקר. בפעם הקודמת אתה לא עברת את אחוז החסימה- גררת אותנו לשנתיים קשות. אל תחבל שוב במחנה הלאומי, אל תפיץ דברים שהם לא אמת ואתה עלול לגרום חלילה שהפעם אנחנו לא נעבור את אחוז החסימה. תתמקד בהצבעות של עצמך, אל תפיץ שקרים נפתלי. יש גבול לכל תעלול. אל תמחק את הציונות הדתית, אל תפגע במחנה הלאומי כולו. אנחנו רוצים ממשלת ימין. אני מקווה שאתה תהיה חלק ממנה- תגלה אחריות ואל תפיץ שקרים".

10:24 – יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ: "בוקר טוב, בחירות הן חגיגה דמוקרטית, אבל היום אנחנו לא בחגיגה כי מדינת ישראל נמצאת במצב בריאותי, כלכלי וחברתי חמור והבחירות האלו היו צריכות להיחסך. חשוב שכולם ילכו להצביע, ישימו את הפתק הנכון, יצביעו לגוש השינוי ולכחול לבן כי אחרת לא נגיע אפילו לבחירות חמישיות. יהיה פה משטר אחר. אני קורא לשמור על הסדר, להימנע מאלימות ולכבד כל אחד ואת זכותו הדמוקרטית".

10:12 – יו״ר ימינה, נפתלי בנט, הצביע כעת ברעננה: ״אני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע כדי להביא את השינוי, כדי שתקום כאן סוף סוף ממשלה שאכפת לה״.

10:07 – ראש האופזויציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בפתח הקלפי: "בסוף הכול מתנקז לשתי אפשרויות, ושתי אפשרויות בלבד – או יש עתיד גדולה או ממשלה של חושך. זה רגע האמת של מדינת ישראל ובסוף הכול מתנקז לשתי אפשרויות, ושתי אפשרויות בלבד – או יש עתיד גדולה או ממשלה של חושך, גזענות והומופוביה שתיקח את הכסף של אנשים עובדים ותעביר אותו לאנשים שלא עובדים. שלא תעבוד בשביל הציבור האמיתי שמחזיק את המדינה הזאת בחיים – האנשים שעובדים, משלמים מיסים , משרתים בצבא. שתי אפשרויות – יש עתיד גדולה או ממשלה של חושך וגזענות".

10:06 – יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, הצביע זה עתה בקלפי בבית הספר אנטוקולסקי בתל אביב. ביציאתו מהקלפי מסר ח״כ הורוביץ: ״ביבי מתפלל שמרצ לא תעבור. זה הצ’אנס היחיד שלו להגיע ל-61. אסור לתת לו את זה. זה צמוד ויוכרע על קולות בודדים. מצביעי מרצ יקבעו את תוצאות הבחירות. אלה הבחירות הכי צמודות שהיו פה כבר שנים. אם מרצ תהיה בפנים, לנתניהו לא תהיה ממשלה עם החשוכים. זאת ההכרעה הכי דרמטית שהייתה בבחירות בישראל מזה שנים רבות״.

9:55 – יור המפלגה הכלכלית פרופ ירון זליכה ורעייתו אורלי הצביעו כעת בקלפי הסמוכה לביתם ברמת גן. ביציאה מהקלפי אמר זליכה: "אנחנו מקבלים דיווחים מהבוקר על מסה של מצביעים מכל רחבי הארץ. נהיה הפתעת הבחירות למרות ניסיונות ההפחדה של ההון שלטון. הכלכלית היא הכתובת של מאות האלפים שמאסו בשיטה ומייחלים לעתיד טוב יותר ואם לא אנחנו, אין להם למי להצביע. רק הצבעה לנו תביא להכרעה לטובת מחנה השינוי. צאו לבחור במי שיעבדו בשבילכם ולא בפוליטיקאים הכושלים שמאכזבים פעם אחר פעם."

9:45 – יו״ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער ביציאה מהקלפי: ״תקווה חדשה מתייצבת פעם ראשונה למבחן ולבחירה של אזרחי ישראל עם דרך ברורה ותקווה גדולה לעתיד. זה יום מרגש ומאד חשוב לאזרחי ישראל כי היום יש לנו אפשרות לצאת ממבוי סתום של שנתיים עם ארבע מערכות בחירות ולעשות שינוי. השינוי תלוי בהצבעה לפתק ת׳ לתקווה חדשה. כל שאר הפתקים לא עשו שינוי בשנתיים האחרונות ולא יכולים לעשות שינוי. רק תקווה חדשה יכולה לאחד ולחבר ולהוציא את ישראל לעתיד טוב יותר״

9:42 – שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הצביע כעת עם רעייתו אירינה בקלפי בהרצליה: "הצבעתי יחד עם אשתי בהרצליה. ממשיך עכשיו לסיבוב בערים השונות. מבקש מכל אחת ואחד לצאת להצביע, מי שרוצה ממשלת ימין חזקה שישים מחל בקלפי, תקום ממשלה בראשות נתניהו והליכוד שתוביל את המדינה בארבע השנים הקרובות. צאו להצביע!"

9:25 – ח״כ סמוטריץ׳ בקלפי:: "אני אומר לנפתלי פעם אחת לא עברת את אחוז החסימה התוצאה הייתה שנתיים שאנחנו חווים עכשיו. אל תגרום עכשיו שאנחנו לא נעבור את אחוז החסימה. אתה מיוצב על 9-10 נדטים. אל תאמר לא אמת. אתה יודע מצויין שאנחנו על סביב ה 4 וחצי מנדטים".

9:11 – יו"ר העבודה מרב מיכאלי הגיעה להצביע בתל אביב

9:02 – שר החינוך יואב גלנט הצביע לפני שעה קלה בקלפי בסמוך לביתו שבמושב עמיקם

8:57 – סגן שר הבריאות, חה״כ יואב קיש (הליכוד), מצביע בקלפי הסמוכה לביתו ברמת גן.

8:59 – יו״ר סיעת ימינה, ח״כ איילת שקד הצביעה הבוקר בקלפי הסמוכה לביתה:‏ "אזרחי ישראל היקרים, צאו להצביע, אנחנו יכולים הפעם לשים סוף ללופ הבחירות האינסופי הזה"

8:54 – השר אלי כהן ואשתו הגיעו להצביע לפני שעה קלה בחולון סמוך לביתם, ומשם המשיך השר כהן למטה הליכוד בלוד אשר ערוך כבר משעות הבוקר המוקדמות ליום הבחירות

8:51 – ח"כ אביגדור ליברמן לאחר ההצבעה: "כולנו צריכים לזכור שהסיבוב הרביעי כמו הסיבובים הקודמים הוא תוצאה של רצון רע של איש אחד להימלט ממשפט. אנחנו נמצאים במערכת בחירות בזמן שמדינת ישראל בלי תקציב כבר שנתיים והכל בגלל שבנימין נתניהו מנסה להימלט מאימת המשפט"

8:45 – שר הבט״פ אמיר אוחנה הצביע לפני זמן קצר בקלפי שליד ביתו בתל אביב, באופן חריג צוות הקלפי מנע מתקשורת ודובר השר לצלם את רגע ההצבעה וזאת על אף שפוליטיקאים רבים מכל הקשת הפוליטית כבר תועדו

8:37 – מועמד הציונות הדתית עו״ד שמחה רוטמן הצביע בקלפי במיצד. ״צאו להצביע ולשים ט בקלפי. לא להיות שאננים. בעז״ה נעבור בגדול אבל צריך אתכם ולא לוותר על אף קול. צאו להצביע ט׳ הציונות הדתית״

8:28 – באותה קלפי בה מצביע נשיא המדינה, בן 90, ניצול שואה מברגן-בלזן נאלץ לעלות 22 מדרגות אל הקלפי שלו בגלל שאין אישור למעלית בקלפי. כך דווח בווינט

8:26 – יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצביע בקלפי בנוקדים

8:12 – ראש הממשלה בנימין נתניהו: "כל חיי אני עובד למענכם, היום אני מבקש מכם דבר אחד: צאו להצביע מחל. עוד 2 מנדטים ויש לנו ממשלת ימין חזקה – בלי לפיד, בלי רוטציה ובלי עוד בחירות. תביאו 3 חברים/משפחה לקלפי שיצביעו מחל, והניצחון בידינו! סומך עליכם. אוהב אתכם. יחד ננצח!"

8:00 – מועמדת הציונות הדתית (מס׳ 2) מיכל וולדיגר הצביעה בקלפי בגבעת שמואל: "בלי הציונות הדתית אין ממשלת ימין. אנחנו כפסע מלעבור או לא"

7:53 – יו"ר עוצמה יהודית והמעומד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, הצביע הבוקר בקלפי הסמוכה לביתו בקרית ארבע. עם הצבעתו, אמר בן גביר: "הבוקר הזה זה בוקר של הכרעה ובשורה – הימין יכול לנצח את הבחירות האלה. זה בידיים שלנו. זה ביכולת שלנו. גשם של ט' ואנחנו יכולים לנצח. יש לנו הזדמנות להקים ממשלת ימין מלא מלא, לתת גיבוי לחיילי צה"ל, לחזק את ההתיישבות, לשמור על הדרום והצפון, למנוע פרוטקשן, לעשות שינוי במערכת המשפט, יש לנו הזדמנות נדירה לחזק את הזהות היהודית של המדינה. בעזרת השם – ננצח".

7:52 – השר אמיר אוחנה: "‏בוקר טוב. הקלפיות נפתחות בזה הרגע. יהיו מי שיכניסו למעטפה פתקי שנאה מעדות ה"לך". ויהיו רבים רבים שיכניסו פתקי אהבה "הישאר". אהבה למי שעושה כבר שנים למען מדינת ישראל, למען אזרחי ישראל כולם, ומשלם על כך מחירים אישיים קשים ביותר. הצביעו היום באהבה. הצביעו מחל – הליכוד בראשות נתניהו".

7:35 – יו"ר ישראל ביתנו ליברמן מדרבן את המצביעים האנטי-חרדים: "הקלפיות נפתחו, למה אתה מחכים? צאו להצביע. החילונים יוצאים להצביע ולהכריע"

7:11 – ח"כ שלמה קרעי: "‏י' בניסן – היום בו נעשה הנס הגדול לעם ישראל שכפתו את אלוהי מצרים והיו לעם. נתפלל להצלחת עם ישראל ביום הזה, לשמירה על הזהות היהודית במדינה הדמוקרטית שלנו ולנצחון על אלו שרוצים להכניס לנו אלהים אחרים ולמחוק את ערכי הנצח של עמנו. הצביעו מחל. להקמת ממשלת ימין בראשות הליכוד ונתניהו".

7:08 – יו״ר תקווה חדשה ומועמדה לרשות הממשלה גדעון סער עם פתיחת הקלפיות: ״אזרחי ישראל,
‏זהו יום הסטורי שמאפשר לנו להשפיע על עתיד ישראל. לפני שלושה וחצי חודשים יצאתי לדרך על מנת להביא שינוי למדינתנו האהובה. אפשר וצריך להביא את השינוי. זה תלוי רק בנו. תביאו את המשפחה, את החברים. שכנעו את המתלבטים. השינוי בהישג יד. צאו להצביע ת׳ – תקווה חדשה.״

22:20 – נתניהו: "בנט – בטל מייד את הסכם העודפים שלך עם גדעון סער שחשף היום שילך לממשלת רוטציה עם לפיד. אל תעביר קולות מימין ללפיד" – צפו

22:05 – הפתקים של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה הערב בכותל

21:43 – השופט פוגלמן דחה הערב את עתירת מפלגת העבודה נגד ברכות הרבנים של ש״ס. בתגובה אמר יו״ר ש״ס השר אריה דרעי: "אני מברך על ההחלטה החשובה של השופט פוגלמן לדחות את העתירה הקנטרנית של מפלגת העבודה שביקשה לפסול את ברכותיהם של גדולי הרבנים והמקובלים המורים לציבור להצביע ש״ס. עתירה חמורה זו ביקשה לסתום לרבנים את הפה וטוב עשה השופט שדחה אותה על הסף. ש״ס תמשיך לשמור על המדינה היהודית בדרכו של מרן רבנו עובדיה יוסף, והתומכים בה מקיימים מצווה גדולה ויזכו לכל הברכות והישועות".

20:08 – ראש הממשלה נתניהו בדרך לתפילה בכותל המערבי

20:05 – יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, במסר מסית לסיכום מערכת הבחירות: "מחר יש לנו הזדמנות היסטורית. הזדמנות להחזיר לראש סדרי העדיפויות את הציבור שמשרת בצבא ובמילואים, עובד ומשלם מיסים. הזדמנות לדאוג לחברה ישראלית שמאפשרת נישואין וגירושין אזרחיים, תחבורה ציבורית ופתיחת עסקים בשבת, מתנגדת לכפייה דתית ופועלת על פי העיקרון 'חיה ותן לחיות'. זה יקרה רק בממשלה שתוקם בלי נתניהו שפועל למען טובתו האישית, ובלי המפלגות החרדיות והעסקנים שלהן שסוחטים אותו ויסחטו כל מועמד אחר כדי להישאר בעמדות הכוח. לכן חייבים לוודא שהם יהיו באופוזיציה, והדרך היחידה לכך היא להצביע למפלגה היחידה שמתחייבת שלא תשב איתם – ישראל ביתנו".

19:43 – ביום הבחירות, בשעה 12:00, תקיים מרצ מסיבת עיתונאים בהשתתפות יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ וח״כ יאיר גולן בה יוצג ״חיתוך מצב״ עדכני על מאמצי הבחירות וההמרצה ממוקדי הבחירות השונים בארץ.

17:56 – יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ במסר למפלגות הגוש ערב הבחירות: "ביחד נשרוד- לחוד ניפול. אין אף מפלגה שמתמודדת מול נתניהו- אבל יש גוש שיכול למנוע את המשך שלטונו". גנץ הזהיר: "הפעולה הראשונה שנתניהו יעשה אם יגיע ל-61 לא תהיה להעביר מענקים אלא לפטר את מנדלבליט ואיסמן"

צילום גנץ: אלעד מלכה

17:47 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בשיחה מוקלטת כעת למאות אלפי בתי אב במגזר החרדי: "אנחנו עומדים בפני הכרעה גורלית שלא הייתה כדוגמתה, האם אנחנו יכולים להמשיך לחיות כאן בארץ, לקיים חיי תורה ולגדל את המשפחות ואת הילדים שלנו כפי שנהגנו עד היום או חס וחלילה להיפך. אני קורא לכולם לצאת ולשכנע את כל מי שאפשר, גם אם הוא איננו אדם חרדי, אבל רוצה שתהיה פה יהדות, שתימשך המסורת של העם היהודי של אלפי שנים, אני קורא לכולם לשכנע את כל מי שאפשר שיצביע ג' – יהדות התורה, כי בנפשינו הדבר".

16:28 – גדעון סער בביקור בכותל. קרדיט: יואב דודקביץ׳

13:09 – יש עתיד: סיימנו את היערכות הלוגיסטית לקראת יום הבחירות. מנהל יום הבחירות יהיה ניצב בדימוס ח"כ מיקי לוי, אשר משמש בתפקיד זה מטעם המפלגה, זו הפעם הרביעית. ביום זה, ישתתפו יותר מ-12 אלף מתנדבים ועובדים, שיתפרשו בכל הקלפיות בהן יש עתיד זכאית לתקני חברי ועדות הקלפי (כ-6,300). כמובן שבמרכזים השונים ברחבי הארץ ובמוקדים אליהם צפויים אזרחים רבים להגיע, ייצאו "צעירי יש עתיד" לשכנע ולקרוא לעידוד הצבעה.

12:27 – יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳: ״אל תאמינו לספינים של בנט. הסקרים שלנו מדאיגים״

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים