שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ביבי מנע תקציב שיעודד מנועי צמיחה"
גנץ תוקף
"אני וכל שרי כחול לבן נמשיך להגן עליכם, אזרחי ישראל, מתוך הממשלה הזו, מול מי שבוחר להפוך אותה לזירת הדלפות, ולהשתלח בפקידים ובאנשי שעושים את תפקידם"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ אחרי הישיבה של קביענט הקורונה "כפי שדרשתי, אנחנו ממשיכים בפתיחה האחראית במתווה "התחסנת-נכנסת". כבר ביום ראשון נפתח בתו ירוק את התיירות, את מופעי התרבות וחדרי הכושר, ובתו סגול מחמיר תחומים אחרים כמו המסחר, המוזיאונים והספריות- בדיוק כפי שהבטחתי מהרגע הראשון".

"אני קורא לציבור כולו להישמע להנחיות, להמשיך להתנהל בזהירות, בכדי שנוכל להמשיך ולתת חמצן גם לכלכלה בישראל. אם לא נישמע להנחיות, בדגש על חג פורים שמתקרב- לא נזכה לחגוג ביחד את פסח".

"כפי שעשיתי עד היום, אני וכל שרי כחול לבן נמשיך להגן עליכם, אזרחי ישראל, מתוך הממשלה הזו, מול מי שבוחר להפוך אותה לזירת הדלפות, ולהשתלח בפקידים ובאנשי שעושים את תפקידם".

"אני מבקש גם להתנצל בפני אזרחי ישראל שביבי מנע מהם תקציב שיכול היה לעודד מנועי צמיחה, רק בשל הבעיות האישיות והמשפטיות שלו- אני עושה הכל כדי לסייע לכם למרות זאת. אני מבטיח שאחרי הבחירות אעשה הכל כדי שתקום פה ממשלה ישרה שתעביר תקציב עם מנועי צמיחה וסיוע אמיתי לעסקים ולאזרחי ישראל כולם", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים