שיתוף
תגובות
כללי » ביהדות התורה פתחו את הקמפיין במריצה
בחסות ליברמן
ההסתה של ליברמן תדלקה את רכבי הח"כים והם יצאו לחרוש את הארץ: "חובה לצאת להלחם בעמלק", אמר גפני. ליצמן העריך: "מה שנראה כרגע שהולכים לסבב בחירות נוסף"
תגיות:
משה גפני ויעקב ליצמן | | צילום: צילום: באדיבות חדשות JDN

שבוע וחצי לפני הבחירות, ביהדות התורה התחילו אתמול (ראשון) באופן רשמי את קמפיין השטח. כמו מתנה משמיים, הגיעה ההתבטאות האנטישמית של יו"ר ישראל ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן בשבת, שתדלקה כמעט פיזית את רכבי הח"כים שיצאו לחרוש את הארץ.

ב'דגל התורה' פתחו את הבוקר בכינוס בחירות בעיר רחובות, שם ממש במקרה נקלע לידיהם מריצה, והמתקפה נגד ליברמן יצאה לדרך: "איווט, מצאנו מריצה לקדנציה הקרובה שתוכל להסיע אותך מאולפן לאולפן. רק הצבעה ליהדות התורה תשאיר אותך במצבך הנוכחי לאורך זמן. קודם כל יהודים", שיגרו את המסר.

יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר נשא בכינוס 'נאום המריצה' משלו נגד ליברמן: "פעם פורסם על עדי מדינה שנעלמו בקשר לפרשיות מסוימות, אבל אותנו לא יצליחו להעלים לא על מריצות ולא בשום דרך, אנחנו כאן כדי להישאר, את ליברמן ננצח בקלפי".

גם סגן השר אורי מקלב תקף בכינוס הבחירות ברחובות: "אין מדינה בעולם שמכפישים ומשמיצים ציבור ענק, – זה לא נשאר בתקשורת זה מחלחל לכל מקום, אנשים נמנעים מלפעול למען הציבור החרדי מפני ההסתה".

בטלזסטון אמר מקלב כי "לראשונה מזה שנים היום בישראל יש שני מערכות בחירות, אחת כן ביבי או לא ביבי ויש מערכת בחירות שניה, של הציבור החרדי על עצם קיומו, האם הציבור החרדי יוכל להמשיך ולחיות כאן בישראל".

בנאום 'השקפה' נוקב בכינוס הבחירות בטלז-סטון אמר ח"כ כי "לא פעם ולא פעמיים ויתרנו על מהלכים פוליטיים בגלל ציות לדעת תורה, לכישורים שלנו אין משמעות, ואת זה כל אדם חרדי מבין, איננו זקוקים לקבלני משנה שאצלם הכישורים האישיים הם שקובעים, זו לא דרכנו".

גפני אמר במודיעין עלית: "רבנים אומרים שחובה לצאת להלחם בעמלק, אם חס וחלילה לא נצליח הפעם, הכל בסכנה, ראינו שיאיר לפיד היה שר אוצר, לממשלה היה מאבק נגד הציבור החרדי, זכינו והקב"ה סילק אותו. ראיתי אח"כ את מה הם תיכננו לישיבות ולחדרים. מלחמה לה' בעמלק"

ח"כ יעקב אשר נושא דברים בכינוס בחירות בביתו של הנגיד הרב צבי קנול, בפני הגרב"מ אזרחי חבר מועצגה"ת, הגר"מ אוירבך, הגרב"צ נשר שליט"א, עשרות רבנים ופעילי תנועות הקירוב שהתגייסו למען המערכה | צילום: באדיבות המצלם

מאוחר יותר הושק מטה הבחירות אגודת ישראל בירושלים, שם העריך שר השיכון יעקב ליצמן כי "מה שנראה כרגע שהולכים לסבב בחירות נוסף".

גם ח"כ יעקב טסלר נאם בכנס פתיחת המטה: "בשעת מבחן כל אחד יודע מי באמת נלחם ואיזו מפלגה נאבקת למען האידיישקיט בא"י ולאלו ח"כים פונים לבקשת עזרה 24 שעות ומקבלים את המענה המירבי ולא רק התכתבויות בהודעות ובקבוצות לפני הבחירות כדי לקושש קולות".

ח"כ ישראל אייכלר אמר כי "אוי לנו אם אנחנו צריכים את ליברמן כדי להגיד ליהודים חרדים להצביע למפלגה חרדית. אבל אם כבר התעוררנו בגלל ליברמן, לפחות ננצל את ההתעוררות הזו בבחינת "בשני יצריך" – לגייס גם את היצר הרע, את ליברמן".

לדבריו, "סמוטריץ' הוא החבר הכי טוב שלנו והיריב הכי קשה שלנו. יש לו אידאולוגיה סדורה של ציונות ומשיחיות השקר שאגודת ישראל נלחמה נגדה כל השנים. יהודי חרדי לא יכול להצביע לסמוטריץ'". עוד הוסיף כי "לא שמענו את ראש הממשלה ואת ראשי המפלגות שאומרים לא נשב עם ליברמן שמסית ככה נגד החרדים".

אייכלר נאם גם בכנס ראשי מטות חסידי בעלזא: "המלחמה היא מלחמה לה' בעמלק. יש כאלו שצוחקים עלינו ומחפשים שאלו מתוכנו שלא מצביעים יעשו את העבודה. ליברמן מסית נגדנו, ואנשים עומדים וצוחקים. המלחמה שלנו היא באותם שצוחקים. אם יהיו לנו 8 מנדטים לא יוכלו לצחוק עלינו ונהיה חלק מהממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים