שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ביה"ח הגיש תלונה על הסתה לאלימות
סערת המצבה
בעקבות תמונה של מצבה של אישה שנפטרה מקורונה ועליה נכתב כי המנוחה ע"ה 'נרצחה ע"י בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה', הוגשה תלונה על הסתה לאלימות כלפי הסגל
המצבה והכיתוב | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בשעות האחרונות התפרסמה תמונת מצבה של אישה שנפטרה מקורונה ועליה נכתב כי המנוחה ע"ה 'נרצחה ע"י בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה', התמונה גרמה לסערה גדולה והרמת גבה בשל הניסוח הקשה וגררה תגובות מאישי ציבור שונים.

שר הבריאות ניצן הורוביץ כתב: "הזדעזעתי לראות את הכיתוב המביש על המצבה של הנפטרת מקורונה. הצוותים בבית החולים בילינסון, ובכל רחבי הארץ, עושים עבודה לא פחות ממדהימה. הם מצילים חיים כל יום. אני מגבה אותם לחלוטין, מחזק את ידם, ומגנה בשאט נפש את ההכפשות המכוערות".

ח"כ יעקב אשר אמר בראיון ל'גל"צ': "כיתוב כזה לא יכול להיות אלא אם זה עבר בירור ואתה מוכיח שחלילה הייתה הזנחה או התרשלות. גם בבתי החולים הטובים ביותר בעולם יש טעויות והם יודעים להודות".

מנכ״ל משרד הבריאות, הפרופ׳ נחמן אש, ביציאה מוועדת הסל: ״מזעזע. אני בטוח שהצוות הרפואי עשה את מירב המאמצים להציל את המטופלת״.

פרופ' ציון חגי כתב: "זעזוע עמוק מגילוי המצבה שמכפישה באופן מביש עד כדי הסתה של ממש כנגד הצוות הרפואי בבילינסון. מחזק את ידי הרופאים והרופאות ואת כל עובדי ועובדות בילינסון, שעושים לילות כימים במסירות אין קץ למען החולים, לרבות במקרה של אותה נפטרת, אנחנו נעקוב מקרוב אחר בדיקת המשטרה בעניין ונעמוד על כך שימוצה הדין עם האחראים. אסור לעבור בשתיקה על השתלחות משוללת רסן שכזו, המהווה הלכה למעשה התרת דמם של הצוותים הרפואיים בישראל".

מבית החולים נמסר: "היא התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת. הצוות טיפל בה במסירות אין קץ".

בשעה האחרונה עדכן בית החולים בילינסון כי הוגשה תלונה במשטרה על הסתה לאלימות כלפי סגל בית החולים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. במקום להבין שיש כעס על מערכת הבריאות בחלקים גדולים מהציבור הם פונים לבית המשפט.
    הדבר האחרון שבית החולים רוצה הוא שבית המשפט יוציא קבל עם ועד את הפרוטוקולים, ההסרטות, ונתיחת הגופה של הנפטרת.
    הם היו חכמים יותר אילו היו שותקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים