שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ביידן והאריס לאומה: "העם בחר בתקווה"
נאום הניצחון
בנאום ניצחון שנשאו הלילה, הכריזו ביידן וסגניתו המיועדת קמלה האריס על "שחר של יום חדש לאמריקה" • ביידן: "הדבר הראשון שאעשה כנשיא, זה לטפל במשבר הקורונה"
ג'ו ביידן בכנס בחירות | צילום: Crush Rush, שאטרסטוק

נשיאה הנבחר של ארצות הברית, ג'ו ביידן, וסגניתו המיועדת קמלה האריס, נשאו הלילה דברים לאומה האמריקנית עם היוודע דבר נצחונו של ביידן בבחירות.

ראשונת הדוברים הייתה הסגנית המיועדת האריס, שהציגה את ביידן על הבמה לקול תשואות ההמונים והכריזה על יום חדש לאמריקה.

"בבחירות הללו הייתה זו הדמוקרטיה שעמדה לבחירה מחדש, בעוד נשמתה של ארה"ב היתה מונחת על כף המאזניים, אתם, הבוחרים הבאתם יום חדש לאמריקה – העברתם מסר ברור – בחרתם בתקווה, אחדות, מדע, אמת. בחרתם בג'ו ביידן כנשיא ארצות הברית הבא – ג'ו הוא מרפא, מאחד, אדם שהאובדן שאותו חווה נותנת לנו תחושה של מטרה".

האריס התייחסה לכך שהיא עומדת להיות האישה הראשונה בתפקיד סגנית הנשיא ואמרה, "אמנם אני האישה הראשונה בתפקיד הזה, אך לא אהיה האחרונה – כי כל ילדה קטנה שצופה בנו הערב רואה שזו מדינה של אפשרויות".

"עכשיו מתחילה העבודה האמיתית. העבודה הטובה, העבודה הקשה, העבודה ההכרחית. הדרך לא תהיה קלה, אבל אמריקה מוכנה. וכך גם ג'ו ואני", אמרה.

ביידן החל את דבריו כשהוא מכריז כי "העם אמר את דברו והם העניקו לנו ניצחון משכנע".

"אני מלא ענווה באמון שהפקדתם בי. אני מתחייב להיות נשיא שלא מבקש לפלג, אלא לאחד. שלא רואה מדינות אדומות או מדינות כחולות, רק רואה את ארה"ב", אמר הנשיא הנבחר.

ביידן פנה למצביעים הרפובליקנים וקרא לאיחוד השורות. "בואו ניתן הזדמנות זה לזה. הגיע הזמן להניח בצד את הרטוריקה הקשה. מתנגדינו אינם אויבינו. הם אמריקאים. זה הזמן לרפא את אמריקה", אמר.

על תכניותיו כנשיא אמר ביידן כי הדבר הראשון שבכוונתו לטפל, הוא מיגור נגיף הקורונה. "זו הדרך היחידה שנוכל לחזור לחיות. ביום שני אמנה קבוצה של מדענים ומומחים מובילים כיועצי מעבר שייקחו את תוכנית ביידן-האריס לנגיף קורונה וימירו אותה לתוכנית פעולה שתחל ב-20 בינואר 2021. התוכנית הזאת תהיה מבוססת על מדע".

"אני דמוקרט גאה אבל אני אהיה הנשיא של כל אמריקה. אני אעבוד קשה באותה מידה עבור אלה שלא הצביעו עבורי כמו שאעבוד עבור אלה שכן הצביעו עבורי", הדגיש ביידן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים