שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ביישוב הח"כ הערבי יופסקו אכיפות הבניה
מכירת הנגב
מרשות הבדואים נמסר כי בתום פגישה עם ועד ביר הדאג', הוחלט בכפר להסכים להיכנס לתהליך הסדרה של המבנים הלא חוקיים בו
סעיד אלחרומי ומנסור עבאס | צילום: אתר הכנסת

רשויות האכיפה קיבלו הוראה מ-'רשות הבדואים' לעצור את האכיפה מקדמת הסדרה בביר הדאג' בנגב. במשרד לבטחון פנים שבה דנו גופי האכיפה בפעולתיהם, התקבלה הוראה לעצור את האכיפה מקדמת הסדרה בביר אדאג' וניתנה הוראה מפורשת להפסיק האכיפה, למעט אכיפה מנהלית.

ביישוב המדובר ביר הדאג', מתגורריים שבט אל-עזאזמה, בסיס הכוח של ח"כ סעיד אל-ח'רומי חבר סיעת רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס. יצויין, כי רק לפני יומיים הועברה 'רשות הבדואים' לידי משרד הרווחה, לבקשתם של אנשי רע"מ.

מרשות הבדואים נמסר כי בתום פגישה עם ועד ביר הדאג', הוחלט בכפר להסכים להיכנס לתהליך הסדרה של המבנים הלא חוקיים בו. בשלב זה סוכם להקפיא את הליכי האכיפה וההריסה, ולקדם את תהליך ההסדרה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "בנט ממשיך במכירת החיסול של הנגב. מה עוד הוא ימכור לרע״מ כדי לשמור על כיסאו?".

ח"כ בן גביר בתגובה: "מדובר בשערורייה שאפילו בחלום בלהות לא דמיינו שימכרו כל כך מהר את הנגב לפורעי חוק ולכן אפנה ליועמ"ש ואודיע לו כי בכוונתי לעתור לבג"ץ, אם מדיניות בלתי חוקית זו לא תתבטל לאלתר".

מהועד להצלת הנגב המלווה ע"י תנועת "אם תרצו" נמסר בתגוהה להחלטת מנהלת הבדואים להפסיק את הריסות הבתים בישוב בו מתגורר ח"כ מרע"מ: "בנגב ייבחן העם בישראל והיום נזרע זרע פורענות נוסף המאפשר לעבריינים להרים ראש בחסות המדינה. זהו צעד מביש מעין כמותו המעיד על אובדן עשתונות מוחלט".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים