שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ביקשתי מבג"ץ למנות אותי לשר משפטים"
גנץ בסרטון
יו"ר כחול לבן: "אמרנו שיש מזימת אפריל- והיום היא התרחשה. אמרנו שנמנע אותה וכך עשינו. צו השעה להקים ממשלה ממלכתית ולשים את כל המחלוקות בצד"
תגיות:
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן בני גנץ אמר הערב (שלישי) בעקבות הדיון הסוער בממשלה כי "בישיבת הממשלה שנערכה היום ניסה ראש הממשלה לדרוס באופן מתוכנן ומכוון את שלטון החוק. ניסה ונכשל. הניסיון שלו להעלות הצבעה באופן מניפולטיבי ובלתי חוקי, להשתיק את היועץ המשפטי לממשלה, ולשבור את עיקרון הפריטטיות שנקבע בחוק יסוד שהוא הצביע עליו- הוא ניסיון לרמוס את שלטון החוק ולחתור תחת יסודות הדמוקרטיה בישראל. כל זאת בחסות ניהול ישיבת הממשלה".

"מזה כשנה ניצבת כחול לבן בראשותי מול כל ניסיון כזה, ומונעת בגופה ממי שכנגדו כתב אישום חמור לפגוע במערכות שלטון החוק. כך פעלנו לאורך כל הדרך- כך נמשיך לפעול עד להקמת ממשלה ישרה. זו בדיוק הסיבה שאני עומד על המינוי שלי לשר המשפטים עד שתקום ממשלה אחרת".

"מיד עם סיום ישיבת הממשלה פניתי לשופטי בג"ץ וביקשתי מהם לעצור את הפגיעה של ראש הממשלה באזרחים ובמנהל התקין. להודיע על מינוי שלי לשר משפטים בכדי שממשלת ישראל תוכל לתפקד כנדרש בכל תחומי העשייה. את התנהלותו הכוחנית והבלתי חוקית של ראש הממשלה יש לעצור עכשיו".

"לכם אזרחי ישראל אני מבקש להגיד- אמרנו שיש מזימת אפריל והיום קיבלנו את ההמחשה שלה. הבטחנו שנמנע אותה, וכך אנו פועלים. אני קורא לכל חברי הכנסת שדואגים למדינת ישראל להצטרף למאמץ להקמת ממשלת שינוי. זהו צו השעה".

"אני קורא גם לחברי הכנסת שמתלבטים- נתניהו מפר את ההסכם פעם אחר פעם- כך הוא ינהג גם בהסכמים אחרים. אין לו מילה והשיקול האישי גובר על כל שיקול אחר. זהו צו השעה, להתגבר על כל המחלוקות. ישראל זקוקה לממשלה ממלכתית ששומרת בראש ובראשונה על יסודות הדמוקרטיה בישראל, שנתניהו מבקש לחתור תחתיהם", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. היי גנץ עדיף שתבקש מהם שימנו אותך לראש ממשלה. זה היה חוסך 4 מערכות בחירות יקרות. באותה הזדמנות אפשר לבקש מבג"ץ לשלול זכות בחירה מכל מצביעי נתניהו. זה יבטיח את שלטונך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים