שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בית המשפט דחה את בקשת יאיר נתניהו
לא יעוכב פסק הדין
יאיר נתניהו ידרש לשלם כ-300 אלף שקל באופן מיידי לאבי אלקלעי. בנוסף, בית המשפט המחוזי חייב את יאיר נתניהו בהוצאות נוספות בסך 7,500 שקל
יאיר נתניהו | צילום: David Azagury U.S. Embassy Jerusalem

בית המשפט המחוזי דחה את בקשת יאיר נתניהו לעכב את ביצוע פסק הדין. והלה ידרש לשלם כ-300 אלף שקל באופן מיידי לאבי אלקלעי. בנוסף, בית המשפט המחוזי חייב את יאיר נתניהו בהוצאות נוספות בסך 7,500 שקל בגין דחיית הבקשה.

יאיר נתניהו מיוצג על ידי עו"ד יוסי כהן. אבי אלקלעי מיוצג על ידי עו"ד רון לוינטל ועילית גלעד.

‏החלטת בית המשפט נכתב כי "המבקש לא הביא ולו בדל ראייה לטענתו שהוא עלול 'לקרוס כלכלית' אם לא יעוכב פסק הדין וכי אין לו את האמצעים הכלכליים לפרוע את הפיצוי שהוטל עליו. המבקש לא צירף תלושי שכר או דפי חשבון או תמצית יתרות או תצהיר רכושי אחר המלמד על מצבו הכלכלי וטענותיו נטענו בעלמא ללא כל ביסוס".

‏בית המשפט הוסיף וכתב "יתר על כן, המשיב ( אלקלעי) צירף לתגובתו דפי "מידע בנושא נכסים בבנקים", ומהם עולה שברשות המבקש (יאיר נתניהו) כמיליון שקלים נזילים".

בית המשפט סיים את החלטתו והתייחס לגבי חוזקת הערעור באם יוגש: "הן סיכויי הערעור והן מאזן הנוחות לא נוטים לטובת המבקש".

כזכור, אלקלעי, באמצעות עו"ד רון לוינטל, תבע חצי מיליון שקלים מנתניהו הבן ומהבלוגר אבי זלינגר בגין סדרה של למעלה מ-20 פרסומים שבהם קרא זלינגר לעצור ולחקור את אלקלעי בגין מעורבותו – כביכול – בקנוניה נגד ראש הממשלה נתניהו כחלק מחקירת "תיק 4000". יאיר נתניהו נתבע משום ששיתף את דבריו של זלינגר בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים