שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בלוק הימין-חרדים יתכנס לישיבה משותפת
אופוזיציה לוחמית
בשעה 14:30 תתקיים ישיבה של ראשי סיעות המחנה הלאומי. בשעה 15:00 יתכנסו כלל חברי הכנסת לישיבה מיוחדת. בפתח הישיבה יו"ר האופוזיציה נתניהו יתן הצהרה
בנימין נתניהו, יריב לוין, אריה דרעי, משה גפני, יעקב ליצמן | צילום: באדיבות המצלם

בשעה 14:30 תתקיים ישיבה של ראשי סיעות המחנה הלאומי בראשות יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר יהדות התורה משה גפני, יו"ר אגודת ישראל יעקב ליצמן ויו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'.

לאחר מכןף בשעה 15:00 יתכנסו כלל חברי הכנסת של המחנה הלאומי לישיבה מיוחדת באולם ירושלים בכנסת. בפתח הישיבה יושב ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו יתן הצהרה לתקשורת.

סמוטריץ' אמר אמש כי "ממשלת מיעוט שלא נהנית אפילו ברגע הקמתה מאמון של רוב חברי הכנסת (שישים מול חמישים ותשעה) ונשענת על תומכי טרור אנטי ציוניים. לא יהודי ולא דמוקרטי. בושה. נעשה הכל כדי להפיל את הממשלת השקר הזו כמה שיותר מהר. בעזרת השם נעשה ונצליח והאמת תנצח".

"גם הערב צריך לומר: שקר שחוזרים עליו מאה פעמים לא הופך לאמת. אפשר היה להקים ממשלת ימין ובנט ושותפיו למיזם ההונאה של ימינה טירפדו אותה במכוון. הכל היה מתוכנן מראש עוד לפני הבחירות. מי שחותם עם תומכי הטרור מרע"מ במערכה הראשונה יסחט ע״י תומכי הטרור מהמשותפת במערכה השניה".

ח"כ אורי מקלב עם השבעת הממשלה: "הערב נבחרה ממשלה שמשילה מעצמה את הזהות היהודית של מדינת ישראל, רוב הציבור הוא שומר מסורת, וחשוב לו השורשיות. אנחנו נעשה הכל כדי לא לאפשר להם ליישם את התוכניות הזדוניות שלהם. הם ניסו לפתות אותנו בכסף אבל יש לנו ערכים, לא נמכור את הערכים שלנו תמורת כסף. נהיה אופוזיציה לוחמנית ביותר".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בתגובה על הממשלה החדשה: ״ממשלת מיעוט שלא מייצגת את רוב העם ונשענת על תומכי טרור אנטי ציונים ומחבקי רוצחים. נעשה הכל על מנת להפיל אותה מהר ככל הניתן ובעז"ה נחזור חזקים יותר".

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) בתגובה להשבעת הממשלה ב-60 מנדטים בלבד: "אפילו 61 אצבעות בעד אין לממשלה הצרה הזו. למרות כל הקומבינות, אין רוב מוחלט במדינת ישראל ואין רוב מוחלט בכנסת ישראל לממשלה הזו. יום מורכב ולא קל".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: "זה היה אמור להיות יום של חג לדמוקרטיה בישראל. אבל זה לא. זו גניבת שלטון. זו גניבת דעת הבוחר. זו נבלות ברשות החוק. וזו הונאת הבחירות הגדולה ביותר שהיתה כאן אי פעם. הנה קצת ממה שנלחמתי היום מול הנדסת התודעה בתקשורת. נמשיך בכל הכח בעז"ה להיאבק למענכם, עד להפלת הממשלה הרעה הזו".

ח״כ משה אבוטבול (ש״ס) בטוויטר: ״בשיחה עם ח״כ נתניהו הודיתי לו על עשייתו למען העם והמדינה שנים רבות, איחלתי לו הצלחה כיו״ר האופוזיציה, ואמרתי לו מבחינתי אתה תמיד רוה״מ. ‏עוד אמרתי: ״לפני מס׳ שנים כשעזבת אמרת "אנחנו עוד נחזור", חשוב שתגיד כך גם כעת זה מחזק את כל הימין״. ‏ביבי: ״אכן צודק, אנחנו עוד נחזור בעז"ה״".

ראש השב״כ לשעבר, ח״כ אבי דיכטר בפייסבוק: "אין בכוחו של אדם לעקור מתוך ליבו את התקווה לעתיד טוב יותר." (ז׳בוטינסקי) אף על פי שהצבעתי נגד הממשלה אני מאחל לה בהצלחה. היא קיבלה היום אחריות וסמכות שקובעות את גורלה של מדינת ישראל ותושביה לפרק זמן מסויים. אני וחבריי בליכוד נעשה הכל כדי שפרק הזמן הזה יהיה קצר.״

ח"כ איתמר בן גביר: "נבחרנו כדי לשרת את עם ישראל, ואם צריך אז כן, גם מהאופוזיציה. מבטיח לעשות הכל כדי להפיל את ממשלת השמאל שהוקמה בגניבת קולות הימין ובאצבעות תומכי טרור. נפתלי בנט: בחרת ממשלת חרפה, לך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים