שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » במהלך השמחה נתניהו התנצל על החילול שבת
"הדברים תוקנו"
הערב נערכה שמחת השבע ברכות לבתו של ח"כ יעקב אשר. יו"ר האופוזיציה ח"כ נתניהו נאם והתייחס לנושא חילול השבת
יעקב אשר, בני גנץ ונתניהו בשבע ברכות | צילום: באדיבות המצלם

הערב נערכה שמחת השבע ברכות לבתו של ח"כ יעקב אשר. בשבע ברכות השתתפו: יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו, שר הבטחון בני גנץ, יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר אגודת ישראל יעקב ליצמן, החכי"ם מלכיאלי ובוסו מש"ס. ע"פ תיעודים מהאירוע – ח"כ נתניהו ישב ליד השר גנץ והתקיימה שיחה ערה ולבבית בין השניים.

יו"ר האופוזיציה נאם במהלך האירוע והתייחס לסערת חילול השבת: "ניהלתי את שיחת הטלפון בשבת, אבל אני לא נוהג להוציא את הדברים לפני צאת השבת. הצוות שלי היה חרוץ, הם לא מבינים שמה שחל על ראש הממשלה אני מחיל גם עכשיו, הדברים תוקנו ולא יישנו".

כזכור, ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו, עורר אמש סערה רבתי, כשנודע כשבניגוד למנהגו שלא לחלל לשבת באופן פומבי, פרסם הודעת ברכה בעיצומה של השבת בחשבונות החברתיים שלו – כשהוא מברך זוכה בתחרות האולימפיאדה שמתקיימת בטוקיו. זאת בניגוד לנשיא הרצוג וראש הממשלה בנט שהמתינו עד ליציאת השבת לפרסום ברכתם.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, תקף ואמר: "המשחקים האולימפיים הם לא פיקוח נפש, ראש האופוזיציה הוא תפקיד ממלכתי, ואסור היה להוציא הודעה עם חילול שבת. אני שמח שהנשיא ורה"מ המתינו לצאת השבת, כך היה צריך לנהוג גם מר נתניהו".

גם יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הגיב: ‏"ההודעה שהוציא יו"ר האופוזיציה נתניהו בעיצומה של שבת קודש פגעה בהמוני יהודים שומרי השבת, ופגעה בשותפיו הנאמנים ששבת קודש יקרה מאד לליבם. מר נתניהו, השבת שמחלה על כבודה – אין כבודה מחול!".

מהליכוד נמסר לאחר הסערה כי "‏הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. הוצאת ההודעה היום כשעה לפני צאת השבת הייתה טעות טכנית שאנו מצרים עליה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים