שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר: "אתבע את המפכ"ל במיליונים"
הפרו את החסינות
שוטר ממשטרת חברון הגיע היום מחוץ לביתו של בן גביר כדי לוודא את נוכחותו של בן גביר בביתו לאחר שנמצא חיובי לקורונה זאת בניגוד לחוק החסינות
ח"כ איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי | צילום: Barak Shacked, שאטרסטוק. דוברות המשטרה

כפי שפורסם אמש ח"כ בן גביר התגלה כחיובי לקורונה וע"כ נכנס לבידוד. היום בשעות הצהריים נדהם ח"כ בן גביר לגלות כי שוטר ממשטרת חברון נמצא מחוץ לביתו כדי לוודא לדבריו את נוכחותו של בן גביר בביתו ולצורך כך ביקש להיכנס לשטח ביתו וזאת בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת.

בשיחה טלפונית, נזף ח"כ בן גביר בשוטר והזכיר כי עד כה לשום ח"כ שנמצא בבידוד לא הגיעה המשטרה ותמוה מדוע דווקא אליו מגיעים שוטרים ועוד מבקשים להפר את חוק חסינות חברי הכנסת ולהיכנס לביתו. בן גביר אמר לשוטר כי על המשטרה חובה להפנים שהוא חבר כנסת בדיוק כמו ח"כ טיבי, זנדברג, גלעד קריב או מיכל רוזין, איתם המשטרה לא נוהגת בצורה חסרת אחריות ובניגוד לחוק. מספר דקות לאחר מכן שוחח קצין הכנסת שהבהיר למשטרה את הוראות החוק.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מתקשה שלא לחשוב ששוב מפכ"ל המשטרה הכושל מבקש להתנכל לי. לצערי אני קרוב מאוד להגיש תביעה של מאות אלפים נגד מפכ"ל ומשטרה שפועלת שלא כחוק ולא מפנימה שהדין שלי כדין כל חברי הכנסת".

בראיון לגל"צ לאחר הסיפור אומר ח"כ בן גביר: "המפכ"ל שבתאי סימן אותי. אגיש נגדו תביעה של מיליונים כדי ללמד אותו שהדין של אחמד טיבי שווה לדין של איתמר בן גביר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים