שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר: "הרמפכ"ל עסוק בלהאשים אותי באינתיפאדה"
תוקף
בן גביר קרא להקים ארגונים אזרחיים, במקום שהמשטרה אינה מסוגלת לתפקד: "אנחנו צריכים לקחת את גורלנו בידיים, רק לפי החוק, צריך מענה ראשוני"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בכנס שמתקיים הבוקר (ד') בנושא "אלימות, הסתה ופרוטקשן של ערבים נגד יהודים בנגב, בגליל, בירושלים ובערים המעורבות" שיזמו ח"כ בצלאל סמוטריץ' וח"כ שלמה קרעי תקף יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שנכשל בתפקידו, לטענתו של בן גביר: "אין משילות אין ריבונות, אין הרתעה".

ח"כ בן גביר הודה ליוזמי הכנס על הדיון החשוב וסיפר: "די לי אם אני מגיע לרמלה ואמא אומרת לי הילד לא מסתובב עם כיפה מחוץ לבית הספר, כי אם הוא יוצא עם כיפה מרביצים לו".

בן גביר סיפר כי מסגרת כנסים שעורכת מפלגת עוצמה יהודית, הוא חורש את הארץ ושומע ביקורת קשה נגד הממשלה: "זה קורה בכל מקום, בצפון, בדרום, במרכז, ביו"ש ישראל נכבשת" בדבריו תקף את המפכ"ל קובי שבתאי: "המפכ"ל עסוק להאשים את איתמר בן גביר שבגללו יש אינתיפאדה, באיזה אטמוספרה חי המפכ"ל? הוא לא מכיר את המציאות".

בן גביר הוסיף: "בבאר שבע לא מקדמים את השופט רון סולקין כי הוא מחמיר עם הבדואים, אז זו התוצאה".

לדברי בן גביר: " במדינה מתוקנת כשאין משטרה ואין בית משפט, לפחות יש תקשורת, אבל התקשורת עסוקה עם תחקירים על פעיל ימין ברמלה שאמר משהו, אחרי שתקפו את אשתו של חברו ואפס תחקירים על המציאות בשטח. כשזה יהודים כמעט לא מסקרים ואם זה הפוך זה פותח מהדורות כל ערב".

בהמשך דבריו תקף בן גביר את ארגוני השמאל: "הייתי בכנס ומה שהיה להם להגיד חצי שעה לפני שנקבר אליהו דוד קיי ז"ל שנרצח, זה על אלימות מתנחלים ואפס על יהודי שנרצח".

בסיום דבריו קרא ח"כ בן גביר לפעול בשטח על פי חוק ולהקים ארגונים אזרחיים, במקום שהמשטרה אינה מסוגלת לתפקד: "אנחנו צריכים לקחת את גורלנו בידיים, רק לפי החוק, צריך מענה ראשוני לבנות בצפת וילדים ברמלה, לוד ולסבל של תושבי הדרום ויכול להיות שמכאן תצא בשורה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים