שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן גביר: "התורה של החרדים זה התורה שלי"
"אני איתם"
ח"כ בן גביר תקף בוועדה את ההצעה שפורסמה להחרגת אברכי הציונות הדתית מהתכנית לביטול הסבסוד: "אני לא מוכן לקבל על חשבון החרדים"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

הוועדה לזכויות הילד בראשות ח"כ מיכל שיר סגמן קיימה היום דיון בנושא "סבסוד מעונות יום לילדי אברכים". על פי החלטת הממשלה ילדי אברכים שאינם עובדים לפחות בחצי משרה (24 שעות עבודה בשבוע) לא יוכלו ליהנות עוד מסבסוד מעונות יום, כפי שהיה עד עתה.

במבחן מיצוי כושר ההשתכרות של ההורים שהיה נהוג עד כה, היה על אחד ההורים לעבוד בלפחות חצי משרה (אצל חרדים, לרוב האם) והאב היה חייב או לעבוד בחצי משרה או ללמוד.

הקריטריון למבחני הזכאות שונה כך שהלימודים יותנו בכך שהם מוכווני תעסוקה. משמעות ביטול הסבסוד: כ-21,000 ילדים שנהנים היום, כל אחד, מסבסוד בגובה של כ-1,000 שקל בממוצע לחודש למעונות היום, ייאלצו לשלם תמורתם מחיר מלא.

ח"כ בן גביר תקף בוועדה את ההצעה שפורסמה להחרגת אברכי הציונות הדתית מהתכנית לביטול הסבסוד: "הציעו לנשות הציונות הדתית, אנחנו ניתן לכם ואת החרדים נזרוק ונשאיר בצד, לכן אני רוצה לדעת מה המתווה. אני לא מוכן לקבל על חשבון מקלב ולא על חשבון אבוטבול או גפני ופינדרוס, אני איתם, התורה שלהם זה התורה שלי, ואם יש מתווה תגידו" ביקש לחשוף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים