שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בן-גביר חשש והפגישה במעון רה"מ בוטלה
בלוק ימני?
דיווח: ניסיון של גורמים בסביבת רה"מ ליזום פגישה בין בן-גביר לסמוטריץ' במטרה למקסם את קולות הימין נכשל לאחר שבן-גביר חשש שסמוטריץ' ישתמש בפגישה במו"מ עם בנט
בצלאל סמוטריץ' במשכן הכנסת | צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

האם ראש הממשלה ניסה לתאם פגישה בין יו"ר "האיחוד הלאומי" בצלאל סמוטריץ' לבין יו"ר "עצמה יהודית" איתמר בן-גביר? לפי הדיווח הבוקר ב"ידיעות", מקורבים לנתניהו ניסו לאחרונה חתאם פגישה בין השניים שאמורה היתה להתקיים במעון ראש הממשלה, אלא שברגע האחרון בן-גביר ביקש שלא לקיים את הפישה מחשש שסמוטריץ' ישתמש בפגישה לצרכי מו"מ וכהפעלת מנוף לחץ מול נפתלי בנט.

הנימוק הרשמי בסביבת ראש הממשלה לקיום הפגישה היה, כי יש צורך למקסם את קולות הימין ולעשות את המקסימום שלא לאבד קולות אשר יושלכו לפח כפי שהתרחש בבחירות הקודמות.

אלא שבסביבתו של סמוטריץ' הכחישו את הדיווח ואמרו, כי "מפלגת הציונות הדתית מנהלת את ענייניה בעצמה ואין לה צורך בסיוע או בתיווך של איש".

בראיון ל"קול ברמה" התייחס הבוקר סמוטריץ' לדיווח כשהוא מכחיש זאת לחלוטין. "לא היה ולא נברא ולא משל היה. אפילו את התגובה שמופיעה שם בשמי אני לא מסרתי, זה ספין של איתמר בן גביר או של מישהו שרצה להרגיש חשוב".

מדוברות ראש הממשלה נמסר כי הדיווח אינו מוכר להם ואילו עו"ד בן-גביר הגיב ואמר: "היינו יותר משמחים שבצלאל סמוטריץ יהיה שותף לחיבור אמיתי בציונות הדתית והקמת מפלגה שתיצור מפץ ימני, אך לפי כל האינדיקציות בצלאל בחר שלא להצטרף לחיבור הנרקם רוצה בסך הכול להגדיל כוחו אצל בנט. לא נגיב על שאר הטענות המועלות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים