שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » בן גביר נלחם נגד הבואש בהפגנות של חרדים
מגעיל ומצחין
בן גביר הדגיש כי בהפגנה שהשתתף על גרימת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, המשטרה לא פעלה מאין ברירה והשפריצה לכיוונו ולעבר המפגינים בואש
ח"כ בן גביר בהפגנה | צילום: באדיבות המצלם

הוועדה לבטחון פנים בראשות ח"כ מירב בן ארי קיימה הבוקר דיון בנושא "שימוש המשטרה בבואש בהפגנות במאה שערים". ח"כ בן גביר סיפר כי בדיון שהופיע בבית משפט העליון בטענה שהמשטרה פועלת בניגוד לנוהל שלה, השופטים דחו אמנם את העתירה, אך קבעו כי המשטרה פעלה בניגוד לנוהל שלה, כפי שנצפה בסרטונים ורק בהתפרעויות מדרג ג' ניתן להשתמש בבואש במידה ורק במצבי אין ברירה.

בן גביר הדגיש כי בהפגנה שהשתתף על גרימת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, המשטרה לא פעלה מאין ברירה והשפריצה לכיוונו ולעבר המפגינים בואש: "אמרו לי תלך, תזוז אנחנו מתחילים להשפריץ, אמרתי לא, אני לא זז, אם לחטוף, אני ראשון, אני נציג ציבור, עמדתי וחטפתי בואש, סירחון אימים, שקלתי להביא את החליפה לכנסת יום למחרת, זה מגעיל מצחין, הייתי צריך כל כך הרבה מקלחות באותו היום".

בן גביר הדגיש בסיום דבריו כי לא מדובר רק בחרדים אלא אנשים שגרים באותו אזור והם אינם אשמים ופנה לנציגי המשטרה שהשתתפו בדיון: "אתם עושים עבודת קודש חשובה שמישהו צריך לעשות ולשמור על הסדר, אבל מה שלא ברור כל כך למשטרה שאת האמצעי הזה מפעילים רק במצב אין ברירה ולא לכל עבר, זה לא משרת את המשטרה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים