שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר שוקל לפתוח לשכה בשער שכם
בעקבות ההתפרעויות
בן גביר מסר כי "שוקל לפתוח לשכה בימים הקרובים בשער שכם ולגרום למשטרה לעבוד ביד חופשית. מציע לחמאס לא לנסות אותי"
בן גביר בלשכתו בשייח ג'ראח | צילום: באדיבות המצלם
ערבים רוגמים אוטובוס באבנים |
צילום: ידיעות מהשטח בטלגרם

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר העביר מסר בשעה האחרונה למפקד מחוז ירושלים, כי אם הדרג המדיני ימשיך לא לאפשר למשטרה לפעול ביד חופשית, ימשיך להורות על שחרור ממעצר של מחבלים שמנסים לרצוח יהודים ואם ניסיונות הלינץ בדרך לכותל יימשכו, הוא יקים לשכה בשער שכם.

לדבריו: "התמונות מהר הבית והעיר העתיקה מזעזעות. אם המשטרה לא תשתלט על המחבלים ותמשיך לשחרר אותם מתחנות המעצר והדרג המדיני לא יאפשר למשטרה לעבוד בחופשיות, שוקל לפתוח לשכה בימים הקרובים בשער שכם ולגרום למשטרה לעבוד ביד חופשית. מציע לחמאס לא לנסות אותי".

בתוך כך, משטרת ישראל מודיע כי עצרה הבוקר 9 חשודים בגין ידויי אבנים, הפרת הסדר הציבורי והתפרעויות אלימות באזור הר הבית והעיר העתיקה בירושלים.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א מסר בעקבות ההתפרעויות הבוקר: "מגנה בחריפות את המתקפה החמורה והפורענות הבוקר כנגד יהודים תמימים בדרכם לתפילת שחרית של חול המועד בכותל המערבי. זוהי פעולת טרור בדרך השלום בעיר המקדשת את חופש הדת וצריך לאפשר לכל החפץ בכך תפילה בשלום ובביטחון".

מטעם הקרן למורשת הכותל המערבי נמסר בתגובה: "לצערנו הרב בין הנפגעים גם מדריך הקרן למורשת הכותל שהיה בדרכו לסיור ומאושפז כעת בבית החולים. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים ובטוחים כי משטרת ישראל ושרותי הביטחון יעשו הכל כדי לאבטח את דרכי הגישה לכותל וכל דרך אחרת ברחבי ירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים