שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בן גביר שלף אקדח: "איימו עליי ברצח"
הגנה עצמית
בן גביר אמר הבוקר בראיון לגלי ישראל: "היה רגע באירוע בו הבנתי שאם אני לא שולף נשק – אני מגיע לבית חולים. מספרית – היינו פחות מהם. המתחם היה מבודד"
איתמר בן גביר ויצחק וסרלאוף | צילום: עוצמה יהודית

שני מאבטחים ערבים איימו אמש (ג') לתקוף את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בכניסה להילולה השנתית של ישיבת 'כסא רחמים' בראשות הרב מאיר מאזוז בגני התערוכה בתל אביב.

מתוך הגנה עצמית ח"כ בן גביר שלף אקדח על מנת להרתיעם לאחר שהרגיש מאוים תוך שהוא מצלצל למשטרה.

השוטרים שהגיעו למקום עיכבו לחקירה את המאבטחים המאיימים, וחבר הכנסת בן גביר ניגש למסור עדות בתחנת משטרת צפון תל אביב.

בחצי השנה האחרונה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכמו כן ניסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה.

ח"כ בן גביר אמר, "האירוע היה עלול להיגמר ברצח, כאשר החנינו את הרכב התחילו השניים לקלל, עניתי שישתקו ואז הגיעו לעברי בצורה מאיימת תוך שהם מאיימים 'נהרוג אותך', 'נרביץ לך', בשלב זה הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".

בן גביר אמר הבוקר בראיון לגלי ישראל: "היה רגע באירוע בו הבנתי שאם אני לא שולף נשק – אני מגיע לבית חולים. מספרית – היינו פחות מהם. כל המתחם היה מלא מאבטחים שלהם, מדובר בחניון מבודד".

״אני מאשים את המשטרה. אגיד את זה בעדינות: יכול להיות שיש גורמים שאם אפגע – הם לא יצטערו. משמר הכנסת רצו להצמיד לי אבטחה, גורם מסוים התערב נגד זה ובמשמר הכנסת ירדו מזה. האם אני לוקח בחשבון שמישהו יפגע בי? כן״. אמר בן גביר.

בן גביר הוסיף: ״יאיר גולן ישמח שיהרגו אותי, הוא ישמח שירצחו אותי. הוא מלא מלא בצד שלהם. הוא היה סגן רמטכ״ל? סגן רמטכ״ל שטען שהוא מזהה תהליכים נאצים, שום דבר לחיילים שלנו, זה סגן רמטכ״ל? איך נתנו לו? כל שבוע מנהלת הלשכה שלי מעבירה לקצין הכנסת איומים נגדי".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: "תקיפתו של ח״כ איתמר בן גביר אמש בתל אביב היא דבר חמור שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. כאשר ח"כים בקואליציית השמאל מקבלים הודעות לטלפון הם מקבלים אבטחה וכאשר ח״כ בן גביר מותקף יש מי שמנסים להאשים אותו. הצביעות הזו בלתי נסבלת. אנו קוראים לרשויות האכיפה למצות את הדין עם התוקפים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים