שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט: "אנחנו מנצחים את הגל הרביעי"
לא מורידים מסיכות
הוא הוסיף: "משרדי הבריאות והחינוך יגישו לי המלצות בעקבות פיילוט הכיתה הירוקה ומחר נקבל החלטה סופית בעניין הרחבת הכיתה הירוקה לכלל מערכת החינוך ולגני הילדים"
רה"מ בנט בקבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס בפתח ישיבת הממשלה לירידה בתחלואת הקורונה: "בשעה טובה – בסוף השבוע ירד מספר החולים הקשים בקורונה מתחת ל-400, והמגמה החיובית נמשכת. אפשר לומר בזהירות שאנחנו מנצחים את הגל הרביעי, את גל הדלתא, אבל – זה לא נגמר עד שזה נגמר. אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז, ולא מורידים מסכות.

הוא הוסיף, "משרדי הבריאות והחינוך יגישו לי המלצות בעקבות פיילוט הכיתה הירוקה ומחר נקבל החלטה סופית בעניין הרחבת הכיתה הירוקה לכלל מערכת החינוך ולגני הילדים. ההיגיון החדש הוא בדיקות במקום בידודים".

"מילה אחרונה על תקציב המדינה, אותו נביא בסוף החודש או בתחילת החודש הבא לאישור הכנסת. מדובר בתקציב חשוב, גדוש רפורמות, שמחזיר סוף סוף את המדינה למסלול ומביא בשורות רבות לאזרחי מדינת ישראל. כאן מגיעה מילה טובה לידידי, שר האוצר אביגדור ליברמן, ובכלל לכל שרי הממשלה על שיתוף הפעולה", אמר בנט.

עוד הוסיף בנט: "אני קורא כאן לחבריי סביב שולחן הממשלה, ובמיוחד לחברי הכנסת בקואליציה: אנחנו צריכים עכשיו להתמקד בהעברת התקציב, זו המשימה העיקרית לשבועות הקרובים. לשמור על היציבות הקואליציונית כדי שנוכל לקדם את המטרות המשותפות שלשמן התכנסנו ויצאנו לדרך יחד. בואו נתמקד, במיוחד בשבועות הקרובים ובכלל, במשותף ולא במחלוקות. אין טעם להרעיד את הספינה".

גם כשממש בוער להגיב, כשמישהו בטוח שהוא צודק – לחשוב על המטרה הגדולה יותר. העם שבע מחלוקות וריבים קטנוניים, הוא מצפה מאיתנו, מחברי הממשלה וחברי הקואליציה, למשהו אחר. אני משוכנע שנצליח".

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי אתמול (ש') אומתו 734 חיוביים לקורונה, מתוך 44,956 נבדקים לגילוי הנגיף, מדובר לראשונה מאז יולי מספר המאומתים במספר שנמוך מאלף. מספר הבדיקות (כ-45 אלף) היה נמוך יחסית, בין היתר עקב השבת, ושיעור החיוביים אתמול היה 1.6%.

כזכור, היום נכנסה לתוקף חובת סריקת ברקוד ואכיפתה. התו הירוק החדש כולל למעשה חובת חיסון שלישי למי שקיבל את שתי מנות החיסון הראשונות לפני יותר מחצי שנה. התו הירוק החדש היה אמור להיכנס לתוקף בתחילת אוקטובר, אבל עקב "מגבלות טכניות" – כפי שכינה זאת קבינט הקורונה – נדחתה החובה להציגו והאכיפה.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים