שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט דוהר לשמאל – אמביציה בלתי נשלטת"
הליכוד במתקפה
משבר במגעים בין הליכוד לבנט: "בנט – עם 7 מנדטים – מוכן להמליך ממשלת שמאל עם קואליציה של 50 חברי כנסת מהשמאל והמשותפת"
נפתלי בנט ובנימין נתניהו | צילום: אתר הכנסת

בליכוד הודיעו היום (רביעי) על משבר במגעים עם ימינה ומסרו כי "בנט דוהר לממשלת שמאל". בהודעת הליכוד שפורסמה גם על ידי נתניהו, "מתוך אמביציה בלתי-נשלטת להיות ראש ממשלה בכל מחיר, בנט – עם 7 מנדטים – מוכן להמליך ממשלת שמאל עם קואליציה של 50 חברי כנסת מהשמאל והמשותפת".

"הוא עושה זאת בניגוד לרצון הבוחר שנתן 65 מנדטים לממשלת ימין, ובניגוד מוחלט להתחייבויותיו המפורשות שלא ישב תחת לפיד והשמאל, ושראש ממשלה לא יכול לכהן עם 7 מנדטים כי זה ״לא דמוקרטי ולא מוסרי".

"ממשלת השמאל המשותקת של בנט תקרוס תוך חודשים ספורים ותביא לפיזור הכנסת ולבחירות כלליות חמישיות. היא לא תוכל לעמוד אפילו יום אחד מול הלחצים הבינלאומיים נגד ההתיישבות וחיילי צה״ל והמירוץ להסכמים מסוכנים עם איראן. היא אפילו לא תוכל לקדם רפורמה אחת של הימין".

"בנט מסרב לתמוך בפתרון היחיד לפלונטר הפוליטי שלא כרוך בחיסול הימין: משאל עם מהיר לבחירת ראש הממשלה שלא כרוך בפיזור הכנסת ובחירות כלליות נוספות. ראש הממשלה שיבחר יוכל להקים ממשלה מייד. רוב מובהק בציבור תומך בפתרון זה".

"אם בנט רוצה באמת ממשלת ימין הוא חייב להודיע מייד שהוא תומך במשאל עם לראשות הממשלה, ולהפסיק את המשא ומתן שהוא מקיים עם לפיד להקמת ממשלת שמאל", לשון הודעת הליכוד.

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בתגובה להודעת הליכוד: "אם תוקם ממשלת אחדות ישראלית, בה אנשים הגונים פועלים לטובת המדינה ולא לטובת עצמם, היא תהיה פטריוטית, יציבה ויעילה, ותגן על האינטרסים של אזרחי ישראל ופרנסתם הרבה יותר טוב מכל נאשם בפלילים שעסוק רק בהישרדות אישית. ממשלת אחדות ישראלית היא הדבר היחיד שיכול למנוע בחירות חמישיות ולא הטריקים והשטיקים של נתניהו שאין כבר אדם אחד שמאמין לו או להבטחותיו הריקות".

ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ ומפלגת הציונות הדתית יצאו הבוקר במתקפה נגד מפלגת רע"מ ובקריאה לימינה ותקווה חדשה להימנע מלהישען על עבאס בהקמת ממשלה: "בנט וסער. על מנסור עבאס הזה אתם רוצים להשען בהקמת ממשלת שמאל?"

בפנייה לבנט וסער נאמר כי "אם תעדיפו ממשלה הנשענת על תומכי טרור במקום להקים ממשלת ימין תזכרו לדראון עולם בהיסטוריה של מדינת ישראל. לאחר שטען מנסור עבאס, יו״ר התנועה האיסלמית כי לא תמך מעולם בטרור ובמחבלים, מציגה היום הציונות הדתית סרטון חדש ובו נחשפים חלק מפעולותיו האנטי ציוניות נגד חיילי צה״ל והתמיכה בטרור".

בציונות הדתית אומרים: "מתק השפתיים של עבאס בנאומיו לא יכול להסתיר את תמיכתו ותמיכת תנועתו במחבלים ובטרור ובפעולות שנועדו לפגוע ולשלול את קיומה של מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים