שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בנט: "האומיקרון כאן, זה התחיל, תיערכו"
בישיבת הממשלה
בנט אמר: "הזמן אוזל. האומיקרון כבר בארץ, כלומר – יש כבר הידבקויות בתוך הקהילה, ואנחנו כבר רואים עליה במקדם ההדבקה. זה התחיל, כל משפחה צריכה להיערך"
ראש הממשלה בנט בדיון קבינט הקורונה | צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס היום (א') בפתח ישיבת הממשלה לזן האומיקרון ואמר כי "הזמן הולך ואוזל, האומיקרון כבר בארץ, כבר יש הידבקויות בתוך הקהילה ואנחנו כבר רואים כבר עליה במקדם ההדבקה".

עוד אמר בנט: "הפעם צריך להבין שההגנה הלאומית שהמדינה נותנת לא מספיקה, כל אזרח צריך לדאוג לעצמו, למשפחתו ולילדיו, אל תסמכו על השכן שהתחסן לכם זה לא יעזור הרבה הגל מגיע", הוסיף בנט, "כל משפחה צריכה להיערך, כל אדם צריך לוודא שהוא מחוסן בשלוש מנות חיסון, ושילדיו מחוסנים. אני מזכיר שהחיסונים בטוחים, מיליוני ילדים בארצות הברית כבר קיבלו אותם, וכולם בטוחים".

הוא אמר כי "אפשר ללכת לקופות לקבל חיסון. אני מודאג מהפערים בחיסוני הילדים בין אפרת ורמת השרון לבית קריית מלאכי ורהט, זה לא צריך להיות כך החיסון נגיש לכל אזרחי ישראל לא רק לעשירים".

רה"מ בנט התייחס גם לתפיסת המחבלים הלילה: "במהלך הלילה הייתה לי הזכות לעקוב, בזמן אמת, אחרי המבצע לתפיסת החוליה שרצחה את יהודה דימנטמן ז"ל. עבודה יפה ומרשימה, שיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין השב"כ, צה"ל, לוחמי הימ"מ ושאר גורמי הביטחון.

כשעובדים יחד, והמטרה ברורה מול העיניים – מצליחים. הייתה פה הצלחה לסגור על המחבלים מעגל תוך זמן קצר מאוד ולא לתת להם להיעלם לשטח לתקופה ארוכה.

אנחנו עדים בשבועות האחרונים למאמצים של ארגוני הטרור להרים את הראש ביהודה ושומרון. ומנגד, פיגועי בודדים, בהשראת ההסתה הרגילה שמשנה אולי פלטפורמה – בעבר זה היה פייסבוק ועכשיו זה טיק-טוק – אבל ההסתה נשארה אותה הסתה. צה"ל, שב"כ וכל ארגוני הביטחון דרוכים וערוכים. אין מחבל שלא נרדוף אותו ונגיע אליו, יקח מה שיקח".

.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אתה בנט שהתחלת לשקר , אתה ממשיך במדיניות השקרים שלך , אמרת שהנגיף הזה לא יגיע לארץ ואין לנו מה לדאוג – עוד שקר
    מי ששקרן לא יכול להפוך את עורו , אמרת שלא יהיו נסיגות , מאיפה ? מהכיסא שלך ? מהבית על חשבון משלם המיסים , גנב ושקרן .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים