שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » בנט: "הדברים נראים רע – יכול להיות יותר גרוע"
בהתייחסות למלחמה
בדבריו טען בנט כי "זה לא מאוחר מדי. באחריות השחקנים הגדולים בעולם לפעול מהר כדי להוציא את שני הצדדים משדה הקרב לשולחן המשא ומתן"
רה"מ נפתלי בנט | צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט השתתף ונאם הבוקר (חמישי) בכנס הסייבר-טק העולמי 2022. בדבריו התייחס בנט להייטק הישראלי ועל ההתפתחויות בתחום וכן על המלחמה הרוסית באוקראינה.

"יש מלחמה נוראית כרגע באוקראינה. מלחמה היא דבר נורא. השתתפתי בחמישה או שישה עימותים שונים – כחייל, כמפקד ובהמשך כחבר בקבינט המדיני-ביטחוני – וזה דבר נורא. בישראל חווינו לא מעט מלחמות, ואני יכול לחלוק איתכם את התובנה המרכזית שלנו – מלחמות קל להתחיל וקשה מאוד לסיים".

"הדברים נראים רע כרגע בשטח אבל חשוב להבין שאם מנהיגי העולם לא יפעלו במהירות, זה יכול להיות הרבה יותר גרוע. אני מדבר על אובדן חיי אדם רבים, הרס מוחלט של אוקראינה ומיליוני פליטים – אבל זה לא מאוחר מדי. באחריות השחקנים הגדולים בעולם לפעול מהר כדי להוציא את שני הצדדים משדה הקרב לשולחן המשא ומתן".

בתוך כך, אמש נשא בנט הצהרה לתקשורת יחד עם קנצלר גרמניה, בדבריו אמר בנט כי "החובה שמוטלת עלינו כמנהיגים היא לעשות הכל כדי לעצור את שפיכות הדמים ולהביא את ההתרחשות כמה שיותר מהר משדה הקרב לחדרי המו"מ, עוד לא מאוחר לכך".

כזכור, בניסיון לתווך מו"מ בין המדינות, ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט שוחח אמש (רביעי) שוב בטלפון – בפעם השנייה מאז החלה המלחמה הרוסית באוקראינה עם נישא אוקראינה וולדומיר זלנסקי. זלנסקי הודיע על השיחה בטוויטר וכתב: "דיברנו על התוקפנות הרוסית". בהמשך נמסר מטעמו של בנט כי השניים שוחחו בהמשך לשיחתם מיום שישי האחרון "שבה סיכמו לשמור על קשר רציף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים