שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בנט הולך עם השמאל, נצטרך להיות חזקים"
נתניהו לחרדים
רה"מ השתתף בישיבת סיעת יהדות התורה, גפני לאחר מכן: "לא הצבנו אולטימטום לראש הממשלה, הולכים אחריו גם במחיר אופוזיציה או בחירות חמישיות"
ישיבת סיעת יהדות התורה בהשתתפות רה"מ נתניהו | צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שני) בישיבת סיעת יהדות התורה. נתניהו עדכן את חברי יהדות התורה כי בנט סירב לחשוף איך יצביע על הרכב הוועדה המסדרת בשיחה שקיימו השניים לפני ישיבות הסיעה, אך להשערתו הוא "הולך עם השמאל".

נתניהו הוסיף כי "בנט הולך איתם, אנחנו נצטרך להיות חזקים ביחד והתקופה הזאת תעבור מהר". במהלך הדיון, גפני הודה לרה״מ על החיסונים, יעקב אשר הגיב: "ראש הממשלה, אולי תרים טלפון לגדעון סער ב-3 בלילה, אולי גם אצלו זה יעזור"..

לאחר הישיבה אמר יו"ר המפלגה משה גפני: "לא הצבנו אולטימטום לראש הממשלה, הולכים אחריו גם במחיר אופוזיציה או בחירות חמישיות. לא לוחצים אותו ללכת לנשיאות המדינה". גפני אמר בישיבה כי "לא יכול להיות שגדעון סער שהוא ימין יגרום לכך שתהיה ממשלת שמאל. אותו דבר בנט, שנגרר לכך. משחקים איתם".

גפני העריך כי לא יהיה רוב לחוק הבחירה הישירה. ליצמן הגיב: "אני חולק עליך, אני לא אוהב את חוק הבחירה הישירה, אבל הפעם זה טוב כדי להוריד את בנט וזה הדרך להוריד את כל מתנגדי ביבי מהעץ". בנוסף, בשעה זו סגן השר פרוש וח"כ אייכלר נכנסו לפגישה עם רה"מ נתניהו בלשכתו בכנסת.

חה״כ יעקב טסלר אמר לראש הממשלה כי צריך לצאת בהקדם בהודעה שההגבלות על מירון הוסרו: "כל יום שלא יוצא הועדה מסודרת זה גורם לתסכול ומרמור בקרב הציבור, צריך למצוא פתרון להגשת אוכל בהילולה, צריך זמן להיארך בתחבורה, להכשיר חניונים. אנחנו בדקה ה 90 וצריך להודיע בהקדם האפשרי על הסרת כל ההגבלות".

ישיבת סיעת יהדות התורה בהשתתפות רה"מ נתניהו | צילום: באדיבות המצלם

נתניהו אמר מוקדם יותר בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "יש פתרון לפלונטר הפוליטי ורוב עצום בציבור תומך בו. במקום להרכיב ממשלות אבסורדיות, למשל עם ראש ממשלה שקיבל בבחירות רק 7 מנדטים, יתקיימו בחירות ישירות לראשות הממשלה. הציבור יבחר ישירות את ראש הממשלה בבחירות בזק, בלי לפזר את הכנסת".

"היום גם מגיע רגע האמת של נפתלי בנט. הוא התחייב שלא לשבת תחת לפיד עם מרצ והעבודה, בתמיכת המשותפת. לכן עליו להפסיק לדהור לממשלת שמאל יחד עם לפיד, מרצ והעבודה. עליו לתמוך בהצעתנו לוועדה המסדרת שמונעת את העברת הכוח בכנסת לשמאל ואף משאירה בידיו את זכות הוטו ולתמוך בפתרון הבחירה הישירה, דבר שרוב עצום בקרב מצביעיו תומך בו. אם בנט לא יעשה זאת, פירוש הדבר שהוא חובר לשמאל".

בחלק הסגור של סיעת הליכוד אמר ראש הממשלה "בנט אמר בבחירות שלא יהיה ראש ממשלה עם 10 מנדטים כי זה לא מוסרי ולא דמוקרטי, אבל זה מה שהוא עדיין מנסה לעשות כרגע עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת".

"הם דנים עכשיו בממשלה של השמאל. הם קוראים לזה אחדות אבל זו ממשלה של השמאל עם שיתוק פריטטי שמוכר לכם. זה דבר רע מאוד לעם ישראל. זה כמובן לא משקף את ההתחייבויות של בנט מהבחירות", דברי נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים