שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט: "הפוליטיקאים החרדים עושים דין לעצמם"
מצטרף לטרנד?
"לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק – אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות, השתתפות ולא בדלנות"
| צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

יו"ר 'ימינה' חבר הכנסת נפתלי בנט התייחס היום להידוק הסגר שצפוי להתחיל מחר בלילה כשהוא מבקר קשות את החרדים ותוקף אותם על המשך ההפרות ההמוניות במגזר.

"אובדן השליטה הזה הוא רעה חולה של שלטון נתניהו, שבעצמו לא ידע לתת דוגמה אישית והניח אינטרסים פוליטיים ואישיים מעל לטובת המדינה" אמר בנט תוך שהוא מבקש לחדד את דבריו, "לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק – אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות. השתתפות, ולא בדלנות".

בפוסט שפרסם כתב, כי "חוקיה של מדינה אינם בגדר המלצה בלבד וכי נתניהו בהתנהגותו הביא עלינו את המצב שבו כל אחד עושה דין לעצמו, כך החיסונים נלקחו ע״י חולדאי לצרכים פוליטיים, והפוליטיקאים החרדים עושים דין לעצמם ומסכנים את הציבור שלהם ואת כלל אזרחי ישראל".

עוד כתב בנט, כי "גם הסקטורים שכביכול מרוויחים מהאנרכיה הזאת נפגעים ממנה: במקום חיסון מסודר למורים קיבלנו פעולת יחצ לראווה עבור מפלגת חולדאי שפגעה ביכולת לקדם מהלך ארצי דומה, במקום חיסול מהיר של התחלואה במגזר החרדי, קיבלנו גמגום שמאריך סגר ומגביר שנאה".

"חלק מההורים וממנהלי המוסדות מהמגזר החרדי פונים אליי ומתחננים לאכיפה שתחזיר את האחריות מהם למדינה. עם כל הכבוד, לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק. כפי שלא אאפשר להפלות לרעה ילד המגזר החרדי כך לא אאפשר להפלות לרעה ילד שאינו מהמגזר החרדי".

בנט סיכם, "במשמרת שלי כראש הממשלה לא תהיינה הפגנות הדבקה המוניות ולא יהיה מצב שתלמידי החינוך הממלכתי בבית בעוד שלימודים מתקיימים בחינוך העצמאי. אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות. השתתפות, ולא בדלנות. מדינת ישראל היא הריבון פה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מה לא עושים כדי לקושש קולות, בנט אתה בושה וחרפה כמה שנאה יש לאדם, כולנו עם אחד חרדי, חילוני,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים