שיתוף
תגובות
חדשות » בנט התקבל בזירת הפיגוע בקריאות בוז • בן גביר לבר לב: "תתבייש"
עימותים בזירת הפיגוע
שרי החוץ המשתתפים בפסגה גינו את הפיגוע פה אחד| עימות חריף בין ח"כ בן גביר לשר בר לב, רה"מ והמפכ"ל הגיעו לזירת הפיגוע
השר לביטחון הפנים עמר בר לב, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר | צילום: אתר הכנסת. דני שם טוב, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנט הגיע אל זירת הפיגוע בחדרה עם המפכ"ל קובי שבתאי והשר לביטחון הפנים עמר בר-לב. בנט הותקף בצעקות בזירת הפיגוע, ועימות חריג נרשם בין יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר והשר לביטחון הפנים עמר בר-לב. "תתבייש, אתה השר הכי שמאלן ונתנו לך להיות שר לביטחון פנים, איך אתה לא מתבייש?", אמר. בר-לב השיב לו: "אני לא מתבייש, אתה אפס. אתה גורם לדברים נוראיים פה במדינה".

עימות חריף התפתח כאמור בזירת הפיגוע בין השר לביטחון הפנים עמר בר-לב לבין ח"כ איתמר בן גביר שהגיע למקום והפריע לשר בר-לב למסור הצהרה לתקשורת. בן גביר קרא לעברו "אפס" וטען כי "מינו את האדם הכי שמאלן להיות השר לביטחון הפנים". בשלב מסוים בר-לב לא היה מסוגל כנראה להבליג, החל להשיב לו בקריאות "אפס" – עד שהשוטרים במקום נאלצו להפריד בין השניים.

הפיגוע נערך בצל הפסגה המדינית שנערכת בנגב, בהשתתפות שרי החוץ של מצרים, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו וארצות הברית. שר החוץ יאיר לפיד עדכן את השרים בפרטי הפיגוע, וכל שרי החוץ גינו את הפיגוע וביקשו לשלוח תנחומים למשפחות ואיחולי החלמה לפצועים.

עיריית אום אל-פחם פרסמה גם היא הודעת גינוי לפיגוע: "עיריית אום אל-פחם מביעה זעזוע עמוק, מגנה את המעשה הנוראי, ומגנה כל מעשה אלימות באשר הוא. העירייה משתתפת בצער משפחות ההרוגים בחדרה ומאחלת החלמה מהירה לפצועים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים