שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט וסער חד ספרתי – הליכוד מתחזקת
הבחירות מתקרבות
מפלגתו של נתניהו זוכה ל-31 מנדטים, מנגד בנט וסער יורדים ל-9 • כחול לבן, מרצ ורע"מ עוברות את אחוז החסימה • כחול לבן והעבודה מאבדות מנדט, וסמוטריץ' מתחזק
תגיות:
נפתלי בנט, בנימין נתניהו, גדעון סער ויאיר לפיד | צילום: דוברויות

כאן חדשות פרסמו הערב (חמישי) סקר מנדטים, ממנו עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום – מפלגת הליכוד היתה מקבלת 31 מנדטים. המפלגה השנייה בגודלה היא יש עתיד עם 19 מנדטים, ואחריה ימינה ותקווה חדשה – שעומדות על מספר חד ספרתי של מנדטים.

הסקר המלא: הליכוד – 31 מנדטים, יש עתיד – 19 מנדטים, ימינה – 9 מנדטים, תקווה חדשה – 9 מנדטים, הרשימה המשותפת – 8 מנדטים, ש"ס – 8 מנדטים, יהדות התורה – 7 מנדטים, ישראל ביתנו – 7 מנדטים, העבודה – 5 מנדטים, הציונות הדתית – 5 מנדטים, כחול לבן – 4 מנדטים, מרצ – 4 מנדטים, רע"מ – 4 מנדטים. מפלגה הכלכלית בראשות ירון זליכה לא עוברים את אחוז החסימה – 1.4%.

גוש תומכי נתניהו מתחזק שוב ועולה ל-51 מנדטים – עם בנט יש לראש הממשלה 60 מנדטים, תיקו בין הגושים, אלא אם גם מנסור עבאס מצטרף לנתניהו ומביא לו 64 מנדטים. גוש מתנגדי נתניהו נשאר על 56 מנדטים עם מנסור עבאס יש להם גוש חוסם. 

הסקר נערך בקרב 1,406 גברים ונשים בגילאי בגילאי 18 ומעלה, דגימה משולבת אינטרנטית וטלפונית, כולל מגזר ערבי, בין 17 במארס 2021 עד ל-18 במארס. מספר האנשים שהתבקשו לענות על הסקר הוא 7,542 איש. טעות הדגימה היא 2.6%. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים