שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט יישא הצהרה לתקשורת בשעה 20:00
עלה בידי?
מוקדם יותר אמר בנט לח"כים כי "מנהיגות זה לקחת אחריות, לא לברוח. יש לנו קווים אדומים ונעמוד עליהם. לא נמסור שטחים ולא נפגע בזהות היהודית של מדינת ישראל"
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: ערוץ כנסת

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט יישא היום (ראשון) הצהרה לתקשורת בשעה 20:00 במשכן הכנסת. זאת לאחר שמוקדם יותר סיעת ימינה התכנסה בצהריים ברעננה אחרי בוקר פוליטי סוער. יו"ר המפלגה נפתלי בנט אמר לחברי סיעתו שהכיוון הוא הרכבת ממשלה עם לפיד. לדברי אנשיו, גם שקד הביעה הסכמה למהלך. ח"כ עמיחי שיקלי לא משתתף בפגישה, כמחאה על הכיוון הפוליטי שאליו בנט מוביל את המפלגה.

בנט אמר עוד לח"כים כי "מנהיגות זה לקחת אחריות, לא לברוח. יש לנו קווים אדומים ונעמוד עליהם. לא נמסור שטחים ולא נפגע בזהות היהודית של מדינת ישראל. הכי קל היה לי להתבצר ולשפוך נפט ולהלהיט עוד, כמו אחרים. ככה נפרק את המדינה".

"אנחנו יוצאים All in לספר את הסיפור, רגע לפני תהום למדינת ישראל ולימין, משום שבמקרה הטוב נגיע שוב למבוי סתום – ובמקרה הרע לבחירות חמישיות שיביאו כאוס. אני לא זוכר אף פעם שפוליטיקה העסיקה כל כך את הציבור, זה לא אמור להיות ככה. זה רגע לשים את טובת המדינה מעל הכול".

בנט התחייב בפני חברי מפלגתו כי שינויים בנושאי דת ומדינה בממשלה הבאה ייעשו "רק בהסכמה". יו"ר ימינה הוסיף בישיבה: "צריך להבין, אנחנו לא בין שתי חלופות של ממשלת ימין או ממשלת שינוי. הפכנו כל אבן – אין ממשלת ימין. הבחירה היא בין בחירות לממשלת שינוי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים