שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בנט מינה עסקן פוליטי למזכיר הממשלה
הטהרנים שותקים
בעבר, שלמה היה יועצו של נתניהו. שלמה גם עבד עם לפיד וגנץ במהלך השנים. בתקופה האחרונה, שלמה שימש כנציגו של בנט בצוות המו"מ, בעבר היה נציג יש עתיד למו"מ
תגיות:
נפתלי בנט במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, החליט היום (ה׳), 24 ביוני 2021, י"ד בתמוז תשפ"א, למנות את שלום שלמה לתפקיד מזכיר הממשלה. שלמה (44), בעל תואר ראשון במשפטים, שימש בעבר בתפקידים שונים בשירות הציבורי ובמגזר הפרטי. מינויו יובא לאישור הממשלה ביום א׳ הקרוב. ראש הממשלה, נפתלי בנט, בירך את שלמה ואיחל לו הצלחה במילוי תפקידו.

בעבר, שלמה היה יועצו של נתניהו. מאז פרש מתפקידו ייעץ לנפתלי בנט כשזה התמודד לראשונה לכנסת בבחירות 2013. שלמה גם עבד עם שר החוץ יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ במהלך השנים. בתקופה האחרונה, שלמה שימש כנציגו בצוות המו"מ, יחד עם טל גן־צבי, ראש המטה הוותיק של יו"ר ימינה.

איתי הרשקוביץ נכנס אתמול לתפקידו כראש לשכת ראש הממשלה. הרשקוביץ (40), בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל, שימש כראש מטה שר הביטחון בעת כהונתו של בנט כשר הביטחון.

בתוך כך, סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער יביא לאישור הממשלה ביום א׳ את מינויו של עו"ד ערן דוידי לתפקיד מנכ"ל משרד המשפטים. זאת, לאחר שועדת המינויים בראשות נציב שירות המדינה פרופ׳ דניאל הרשקוביץ מצאה אותו מתאים לתפקיד והמליצה למנותו.

עו"ד דוידי הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובממשל מהמרכז הבינתחומי, שניהם בהצטיינות יתרה, ובעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת קולומביה שבניו-יורק, ארה"ב. משנת 2018 ועד היום, משמש עו"ד דוידי כמנכ"ל מרכז מיטיב – מכון לחקר ויישום פסיכולוגיה חיובית. לפני כן שימש עו"ד דוידי כראש פרויקט מרכזי חדשנות במועצה להשכלה גבוהה.

בלשכת סער אומרים כי לעו"ד דוידי ניסיון משמעותי בתפקידים ניהוליים ובתפקידי מטה בשירות הציבורי, לרבות כראש מטה שר הפנים וכיועץ מקצועי בכיר לשר החינוך, וכן ניסיון משפטי כעוזר משפטי לנשיא בית המשפט העליון (דאז) השופט אהרון ברק. כמו כן עבד כעו״ד במגזר הפרטי. סער מסר כי: "מהיכרות קרובה וארוכת שנים עם עו״ד דוידי, אישיותו ומקצועיותו – אין לי כל ספק ביכולתו למלא את תפקיד המנהל הכללי של משרד המשפטים בהצלחה רבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים